Odpowiadasz na:

żuchlińscy - niesolidny sprzedawca

w dniu dzisiejszym kontaktowałem się ze sklepem w celu dopełnienia sprzedaży , tj uzupełnienia karty gwarancyjnej dotyczącej roweru Scott model aspekt 40 , gdyz poza wypisanym modelem i wielkością... w dniu dzisiejszym kontaktowałem się ze sklepem w celu dopełnienia sprzedaży , tj uzupełnienia karty gwarancyjnej dotyczącej roweru Scott model aspekt 40 , gdyz poza wypisanym modelem i wielkością , nie było numeru ramy , który jest w zasadzie najbardziej istotny. A czemu istotny , gdyż przy kradzieży która niestety nastąpiła , policja wymaga właśnie numer ramy.
Oczywiście co Pan na to odbierający wiadomość telefoniczną , no niemożliwe , ....no rzeczywiście niemożliwe ...ale stało się kurka prawdziwe. Naprawdę cholera by wzięła , żeby nie umieć wypisać porządnie karty gwarancyjnej czy protokołu przekazania roweru . Zakupiłam danego dnia dwa rowery i trochę gadżetów na łączną kwotę 3249 zł numer paragonu FPP:37/089/2010 , i co się okazuje , iż drugi rower też nie ma nabitego numeru ramy , więc w najbliższym czasie muszę przytargać ten drugi rower żeby łaskawie nanieśli go na dokument, gdyż to było ich obowiązkiem , a nie moim i przy okazji udowodnić , że popełnili błąd i usłyszeć zwyczajne przepraszam.
rozwiń

10 lat temu ~dagmara kruszyńska
  • Wybierz kategorię

  • Polityka prywatności