Odpowiadasz na:

Wybór to może mają dobry, ale organizację dostaw słabą. Albo my mieliśmy pecha. Zamówiłam prysznic i miała go odebrać samochodem nasza ekipa remontowa. Po telefonie ze sklepu, że prysznic jest już... Wybór to może mają dobry, ale organizację dostaw słabą. Albo my mieliśmy pecha. Zamówiłam prysznic i miała go odebrać samochodem nasza ekipa remontowa. Po telefonie ze sklepu, że prysznic jest już i można odebrać ekipa pojechała i przywiozła. I okazało się , że nie to co trzeba, bo pracownicy Bocaro się pomylili i wydali nie tę paczkę co trzeba. Potem to nam kazano to przywieźć do sklepu i na nic tłumaczenia, że teraz to nie mamy jak im tego odwieźć. W końcu po kłotniach stwierdziłam, że skoro sklep nie chce tego odebrać to ja sobie zostawię, bo pomyłkowo wydalii o wiele droższy model niż my zamawialiśmy. Oj od razu znaleźli sposób jak odebrać od nas paczkę i przywieźć to co trzeba. Uważajcie. rozwiń

3 lata temu ~Miśka
  • Polityka prywatności