Odpowiadasz na:

Też mam Samsunga 8 kg,po dwóch dniach kołnierz się naderwał zgłosiłam reklamację i akurat kołnierza nie obejmuje gwarancja.Twardo walczyłam kilka telefonów dziennie do firmy. Podeszłam ich... Też mam Samsunga 8 kg,po dwóch dniach kołnierz się naderwał zgłosiłam reklamację i akurat kołnierza nie obejmuje gwarancja.Twardo walczyłam kilka telefonów dziennie do firmy. Podeszłam ich inaczej zglosiłam że pralka głośno chodzi ,gdzie miała chodzić cichutko a słyszałam ją na piętrze domu.Przyjechał serwisant bardzo miły Pan i pomógł mi z reklamacją kołnierza ,bo mam dużo sprzętu tej firmy.Wymienił jakieś filtry czy coś żeby ciszej chodziła i przyjechał jeszcze raz wymienił kołnierz w ramach reklamacji.Taki ķołnierz z wymianą ponad 300 zł.Nie warto brać drogich pralek bo części drogie.Podobno miały być przyklejone naklejki do tych pralek ze nie obejmuje gwarancja kołnierza. rozwiń

6 lat temu ~
  • Polityka prywatności