Odpowiadasz na:

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Pisanie maili, dzwonienie na infolinię nic wam nie da... Dzwoniący konsultant ma obowiązek przeczytać wam tzw. "część formalną" w którymś tam punkcie jest podana wysokość opłaty handlowej z usługą... Pisanie maili, dzwonienie na infolinię nic wam nie da... Dzwoniący konsultant ma obowiązek przeczytać wam tzw. "część formalną" w którymś tam punkcie jest podana wysokość opłaty handlowej z usługą e-faktury lub bez niej. Po tym, gdy wszystko odczyta dopiero przechodzi do wszelich potwierdzeń.A , że kto słuchałby jakiegoś faceta dukającego przez słuchawke 3 strony umowy to z biegu mówimy: "Tak" i potem mamy problem. Wiem, bo sama się też nacięłam. Miały być rachunki takie same, nawet niższe a tu koło 30 zł w górę... Niby okres wypowiedzenia jest, ale jest także kara ..50 zł za kazdy miesiąc. rozwiń

8 lat temu ~naciągnieta
  • Polityka prywatności