Odpowiadasz na:

co do autoservu - serwisowałam tam różne usterki i mam o nich jak NAJGORSZE zdanie! zaczęło się od wymiany mocowania amortyzatora - trzymali samochód tydzień, po tygodniu wreszcie oddali mi auto -... co do autoservu - serwisowałam tam różne usterki i mam o nich jak NAJGORSZE zdanie! zaczęło się od wymiany mocowania amortyzatora - trzymali samochód tydzień, po tygodniu wreszcie oddali mi auto - z dziurawą oponą. jak wymieniałam u nich opony na zimowe, wyważyli tak, że biły, wróciłam na poprawkę i tak doważyli, że biły jeszcze mocniej. za zrobienie zaprawki skasowali więcej niż było umówione. podjechałam z załączającym się zbyt często wentylatorem - przerósł ich ten problem, po przejechaniu się wzdłuż ulicy stwierdzili, że wszystko jest w porządku, dopiero inny serwis zdiagnozował problem źle zmostkowanego pierwszego i drugiego biegu wentylatora. ostatnią szansę dałam im przy zapalonej kontrolce key, prosiłam o diagnozę uszkodzonego systemu keyless i podanie kosztów naprawy, ewentualne zamówienie części i umówienie mnie na wymianę, skasowali mnie 50zł za diagnostykę komputerową i powiedzieli to co wiedziałam, czyli że uszkodzony jest system keyless, zero listy uszkodzonych części i wyceny naprawy. koleś zza biurka kłamie w twarz, że umawiał mnie na diagnostykę komputerową, 5 dych za nic, psu w d*p.ę. to była moja ostatnia wizyta u nich. totalna żenada, nawet wymiany oleju nie potrafią zrobić dobrze, oleju nalali ponad poziom max, więc nie wiem - może żarówkę potrafią wymienić dobrze, ale tego też nie wiadomo na pewno. rozwiń

2 lata temu ~Marta
  • Polityka prywatności