Odpowiadasz na:

poprawka w sprawie oceny mebli KMK

Po mojej reklamacji mailowej i drugiej dostarczonej osobiście do rąk szefa firmy oraz opinii (ocena na 3,3) na tej stronie pojawiła się u mnie w domu ekipa montażystów. Sprawdzili usterkę i... Po mojej reklamacji mailowej i drugiej dostarczonej osobiście do rąk szefa firmy oraz opinii (ocena na 3,3) na tej stronie pojawiła się u mnie w domu ekipa montażystów. Sprawdzili usterkę i podłączyli oświetlenie podszafkowe, na które czekałam od lipca. Trwało to może 10 minut. Dziękuję. Znów mogę cieszyć się kuchnią. Ocenę podnoszę na 4. Wszystko było by w porządku gdyby nie ten brak kontaktu i odpowiedzi na moje maile i telefony. Firmę poleciłam kilku osobom choć nie wiedziałam, że będę z nią miała problemy. Mam nadzieję, że problem kontaktu z klientem zostanie poprawiony. rozwiń

7 lat temu ~Jola
  • Wybierz kategorię

  • Polityka prywatności