Odpowiadasz na:

Niepoważne traktowanie klienta do mało powiedziane

Oddałem moto w czerwcu na wymianę oleju, filtra i przegląd. Po drodze wyszła wymiana gaźnika i jego ustawienie. Odebrałem go w sierpniu (po 2 pełnych miesiącach środka sezonu).... Oddałem moto w czerwcu na wymianę oleju, filtra i przegląd. Po drodze wyszła wymiana gaźnika i jego ustawienie. Odebrałem go w sierpniu (po 2 pełnych miesiącach środka sezonu). Zdenerwowanie/frustracja to mało powiedziane co czułem. Tłumaczenie ciągłego przekładania terminu oddania sprzętu tym, że kurier nie dostarczył paczki z częściami, jest co najmniej dziecinne. Gorzej że nie była to jedna paczka, bo zakupioną część podobno odsyłano i zamawiano inną i historia z kurierem się oczywiście powtarzała. Solenne zapewnienia "tak, na pewno zadzwonię, kiedy będzie do odbioru, jutro po południu" , po czym gdy moja cierpliwość dnia następnego się kończyła, okazywało się że coś tam jeszcze nie zagrało i będzie jutro, o ile w ogóle udało mi się dodzwonić!! Po 17 nie odbiera telefonu służbowego, na szczęście zadzwonił kiedyś z prywatnego, więc miałem drugą metodę kontaktu. Mimo to i tak ciężko się jest w ogóle dodzwonić, często odbierają dzieci. Przeciąganie terminu uzasadnia swoim profesjonalizmem i tym, że robota ma być wykonana dobrze, albo wcale. Nie wie za to kto, ile i za co płacił, a trzeba przedpłacić.
Nie polecam, nigdy tam nie wrócę, choćby mi się moto pod jego bramą rozkraczyło
rozwiń

7 lat temu ~Wicia
  • Wybierz kategorię

  • Polityka prywatności