Odpowiadasz na:

Inercja PGNiG

1) Kilkanaście tygodni na wprowadzenie klienta do systemu. 2) Kłopoty ze sprawnością eBOK 3) Nieistniejąca infolinia; rekord bezskutecznego oczekiwania 1godz. 20 minut i moja rezygnacja. 4) Fatalny... 1) Kilkanaście tygodni na wprowadzenie klienta do systemu. 2) Kłopoty ze sprawnością eBOK 3) Nieistniejąca infolinia; rekord bezskutecznego oczekiwania 1godz. 20 minut i moja rezygnacja. 4) Fatalny system informatyczny. Nie mam pretensji do pań obsługujących klientów w biurze, bo nie są winne, że nie mają dobrego narzędzia komputerowego. To niestety leniuchy lub niekompetentni informatycy. Ukrywają się przy swoich biurkach, zapewne mają czas na lunch, kawę i pogaduszki w kuchni biurowej, bo nie doświadczają kontaktów z klientami, którzy mają dość tego molocha, monopolisty PGNiG. Informatycy weźcie się do roboty albo do nauki. rozwiń

5 lat temu ~Paulina
  • Wybierz kategorię

  • Polityka prywatności