Miałam dokładnie taką samą sytuację i jak po 90 dniach towar nie doszedł napisałam kolejnego maila o zwrot pieniędzy i wtedy dowiedziałam się, że jest im niezmiernie przykro, ale UWAGA nie dostanę...
Miałam dokładnie taką samą sytuację i jak po 90 dniach towar nie doszedł napisałam kolejnego maila o zwrot pieniędzy i wtedy dowiedziałam się, że jest im niezmiernie przykro, ale UWAGA nie dostanę ani zwrotu pieniędzy ani nie wyślą mi ponownie towaru ponieważ własnie minęło 101 dni od zamówienia a zgodnie z ich regulaminem muszę im to zgłosić w ciągu 100 dni !!!!.
Po konsultacji z rzecznikiem konsumenta wysłałam im listem poleconym oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość z informacją, że pismo zostało wysłane również do rzecznika. Na drugi dzień po odebraniu listu pieniądze znalazły się na moim koncie tadam!!!
rozwiń
3 lata temu
~Iza