Odpowiadasz na:

Miałam podobną sytuację z tym, że jeden strój kąpielowy był ok, a drugi za mały. Co do jakości to nie mogę się do niczego przyczepić, bo jest po prostu fajna. Po kontakcie ze sklepem zaproponowali... Miałam podobną sytuację z tym, że jeden strój kąpielowy był ok, a drugi za mały. Co do jakości to nie mogę się do niczego przyczepić, bo jest po prostu fajna. Po kontakcie ze sklepem zaproponowali mi:
- zwrot do Chin na chiński adres (sprawdziłam na poczcie i koszt to jakoś 15 zł)
- zwrot 25% środków i możliwość zostawienia stroju bez konieczności odsyłania
Zrobiłam tak, że strój kąpielowy zostawiłam i oddałam siostrze, a te 25% zwrócili mi w ciągu kilku godzin na konto. Zamówiłam potem ten sam strój w większym rozmiarze, czekałam tym razem jakoś krócej bo 12 dni. Ostatecznie kosztowało mnie to trochę czasów i nerwów ale bez wiekszych problemow idzie sie dogadac z ich obsluga klienta gdzie sprawnie odpowiadaja nawet w weekendy. Moja ocena to 4/5 bo jednak czas dostawy jest slaby ;/
rozwiń

3 lata temu ~Agnes
  • Polityka prywatności