AMATORZY

Kupiłem u nich rower za 3000 PLN - myślę że to wcale nie tak mało za rower. Przyjechałem na 1 serwis po 2 miechach i do tej pory było wszystko ok. Jak wracałem z serwisu to strzeliła mi opona i musiałem do nich wrócić. Rower oddałem w piątek a odebrałem w poniedziałek. Przychodzę do nich w poniedziałek a oni do mnie z mega pretensją,że nie odebrałem roweru w piątek, że będę płacił za garażowanie, po czym nie chciano mnie tam obsłużyć, a sprzedawca któremu notabene po przeglądzie zostawiłem 12 zł napiwku był dla mnie b. niemiły. Ręce mi opadły, też prowadzę firmę i wiem, że tak się klientów nie traktuje. Przychodzę chcę odebrać rower a oni mnie traktują jakbym powybijał bym im pół rodziny. Musiałem im wytłumaczyć jak się powinno prowadzić sklep, że nie można klienta obarczać odpowiedzialnością za własne błędy, że powinno się uprzednio dogadywać dokładnie termin odbioru jak mają z tym problem. Dziwie się strasznie bo stracili we mnie klienta, tym bardziej że rower już sprzedany i szykuje się na nowy. Też mi się zdarza popełnić błąd ale nie obarczam nimi klientów tylko wprowadzam zmiany żeby uniknąć ich na przyszłość. Czyż nie bardziej PROFESJONALNIE
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

Odpowiedź obiektu:

W pełni się z Panem zgadzam w kwestii zasad prowadzenia sklepu. Jednak zostawiając rower w serwisie po uszkodzeniu opony prosił Pan aby wykonać usługę jeszcze tego samego dnia i zadeklarował Pan odbiór roweru w tym dniu. Serwisanci natychmiast zajęli się pańskim rowerem, kosztem innych klientów. Zwykłą przyzwoitością byłoby zawiadomienie nas, że nie odbierze Pan roweru tego dnia. Rozumiem frustrację serwisantów, którzy zwrócili Panu uwagę przy odbiorze w poniedziałek - nie była to jednak "karczemna awantura", jak Pan opisał. Na pewno wyciągnę wnioski z tego zdarzenia - będę honorował tylko terminy odbioru sprzętu zawarte na piśmie i żadnych ekspresów "na gębę". A jeśli chodzi o mój stosunek do Pana jako klienta to niezależnie od gwałtowności sytuacji wyraziłem go w prywatnej korespondencji. Rower ten zresztą kupił Pan u nas z bardzo dużym upustem, o czym też warto by napisać.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3

Re: Odpowiedź obiektu:

Taką butną odpowiedzą raczej nie zachęcacie. :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2