AQUA AEROBIC

Temat dostępny też na forum: Morena
gdzie polecacie ? jaka jest odplatność?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: AQUA AEROBIC

nikt nie chodzi?
zatem szukam chetnych na wystartowanie od sierpnia.....
poszukamy razem

Re: AQUA AEROBIC Nauka Pływania Basen Pływacki w Gdańsku

Aqua aerobic Nauka Pływania Basen Pływacki w Gdańsku......www.argonaut.gda.pl
Ocena 5.0 Ćwiczę aqua aerobic od czterech miesięcy...
Właśnie czegoś takiego szukałam, może aqua aerobic w końcu rozwiąże mój problem z nadwaga,pomyślałam - Po urodzeniu drugiego dziecka znacznie przybrałam na wadze, ale nie to było najgorsze. Moje ciało bardzo się zmieniło; miałam brzydkie rozstępy, cellulit. Chciałam mieć znowu gładką, jędrną skórę bez konieczności poddawania się kosztownym zabiegom. Zwykły fitness wydawał mi się nudny, co innego aerobic w wodzie! Na pierwsze zajęcia szłam jednak pełna wątpliwości, ale wszystkie rozwiały się tuż po wejściu do wody. Po 4o minutach ćwiczeń czułam się fantastycznie! Aqua aerobic to same zalety- przyjemna woda, fajni ludzie, a jeśli chodzi o ćwiczenia to instruktorka dba, by zawsze działo się coś nowego. Ale przede wszystkim jestem zadowolona z efektów, jakie dał wodny trening- cellulit wyparował, a moje ciało nabrało jędrności! Jestem zauroczona i zachwycona Aqua...