Adam - opinia
Oto krótka (a właściwie długa) historia naszej kuchni. Zamówiliśmy meble razem z kompletem AGD do kuchni plus transport i montaż. W umówionym terminie, po demontażu starej kuchni, dowiedzieliśmy się, że meble nie trafiły do magazynu. Kolejne niemal dwa tygodnie czekania w warunkach obozowych. Przywiezione meble nie do końca zgodne z projektem, przepłaciłem m.in. za blat, zamiast węższego dostaliśmy szeroki, co prawda został docięty, niemniej kilkaset zł straty. Kuchnia złożona nie do końca z projektem, nie tego oczekiwaliśmy. Na dzień dobry uszkodzona lodówka w drodze do magazynu, jakby ja ktoś kopnął albo do niej strzelał. Do tego niesprawna mikrofala, do wymiany właściwie cały środek, a mimo tego sklep odmówił wymiany i teraz mam czekać miesiąc lub więcej, aż serwis sprowadzi części zamienne z Włoch. Tak jak piszą inni recenzenci, obsługa jest super miła dopóki się nie zapłaci. Jak już dostaną ciężko zarobione kilkadziesiąt tysięcy zł, mają człowieka w... poważaniu. Nigdy więcej nie zrobię tam zakupów, odradzam też rodzinie, znajomym i nieznajomym. P.S. Powodzenia z dodzwonieniem się do działu reklamacji. Łatwiej dostać się do Fort Knox.