Anna Chwastek - opinia

Zapisałam się na kurs wakacyjny, z którego byłam zmuszona zrezygnować, głównie z powodu braku profesjonalnego podejścia nauczyciela do zajęć, podczas zapisów Pani przekonywała mnie o tym, że zajęcia prowadzone są głównie w postaci konwersacji, niestety głównie było to czytanie regułek z książki i robienie zadań jak leci. Jednak nie to jest największym problemem, po zgłoszeniu sprawy dostałam informację, od Pani, która zapisywała mnie na kurs, że dostanę zwrot pełną kwotę za nieodbyte zajęcia, to samo jeżeli chodzi o infolinię, Pan również poinformował o pełnym zwrocie kwoty. Po kilku dniach skontaktowała się ze mną Pani z "administracji" informując, że nie otrzymam pełnej kwoty, po zgłoszeniu reklamacji zero odzewu oraz brak odpowiadania na zapytania. nie polecam nikomu. zarówno sam kurs, jak i dalsze rozpatrzenie sprawy pokazało jaki szacunek do klienta ma ta wielka "szkółka językowa".
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu:

Szanowna Pani Anno,

Rozumiem, że sprawa dotyczy naszej szkoły centralnej ONLINE w Warszawie. Ponieważ akurat w naszej placówce w Gdańsku, nie widzę Pani na listach wśród naszych Słuchaczy. Placówka we Wrzeszczu posiada swój własny, osobny profil na portalu trójmiasto.pl.
W każdym razie najmocniej przepraszam za zaistniałą sytuację. Nie powinna ona się zdarzyć. Dziękujemy za zaalarmowanie nas o zaistniałym incydencie. Przekażemy Pani wiadomość do warszawskiej szkoły i na pewno wyciągniemy odpowiednie wnioski.

Za całe zajście jeszcze raz przepraszam,

Manager Oddziału ProfiLingua Gdańsk
Marcin Szatkowski
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0