Anua - ocena

Temat dostępny też na forum: Salon B. Szyca
Bardzo się zawiodłam ,zakupiłam pierścionek który po paru dniach się rozpadł więc musiał być uszkodzony ,usłyszałam że nie otrzymam zwrotu pieniędzy, skleja mi i dowodzenia , człowiek chciał nowy ładny pierścionek a dostał uszkodzony i naprawiany ,który się zapewne również rozpadnie ,więcej tam nie kupie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Szanowna Pani Anua,
Bardzo mi przykro że sytuacja miała miejsce oraz że jest Pani niezadowolona z przebiegu reklamacji. Pierścionek został wyczyszczony, masa perłowa na nowo została wklejona oraz zabezpieczona tak, aby sytuacja się nie powtórzyła.
W razie jakichkolwiek problemów zapraszam do salonu.
Pozdrawiam serdecznie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum

Katarzyna - ocena (3 odpowiedzi)

Serdecznie dziękuję za profesjonalną i pełną empatii pomoc w tak trudnym dla nas czasie. Już od...

Ewa - ocena (3 odpowiedzi)

zwrocilam sie do Pani Ewy w kwietniu, kiedy moj zwiazek wisial na wlosku a przynajmniej mi sie...