Szukałam właśnie maila do Platinum Dent. Znam panią Renatę i wiem, że jest dobrym lekarzem. Wiem również, że regularnie się doszkala, aby móc wdrażać lepsze rozwiązania dla pacjentów. Znam temat ortodoncji i wiem, że a) szybko w ortodoncji nie znaczy dobrze b) czasem bywa tak, że leczenie może się przedłużyć, gdyż po drodze wynikły komplikacje (nasza anatomia jest wciąż badana i wciąż zaskakuje). Znam sytuacje, gdzie pacjent przyszedł poprawić estetykę uzębienia, został mu założony aparat, wyglądało to na drobną wadę, a w trakcie leczenia wyszły poważne problemy ze zgryzem.. Dopóki sprawa nie jest zakończona, to łatwo jest na kogoś rzucać różne oskarżenia i oczerniać w Internecie i nie tylko. Jestem ciekawa czy jeśli Pani, która post napisała, nie wygra sprawy, to czy tak szybko będzie przepraszać..
0
7