Artur z Lęborka

Witam.
Jest prawdą, iż wiele "warsztatów samochodowych" nosi tylko taką nazwę, bo z uczciwym i fachowym podejściem do Klienta nie mają nic wspólnego.Nie dotyczy to PITSTOP RENAULT Gdynia!!!Dzisiaj powierzyłem im moje Renault Megane, a Panowie swoją pracę wykonali wzorowo.Dodatkowo wykonali kilka dodatkowych czynności, nie oczekując ode mnie zapłaty.Fachowcy pierwsza klasa!Gratuluję podejścia do Klienta!Wiem, że następny serwis wykonam u nich, a wszystkim użytkownikom Renault szczerze polecam Pitstop Gdynia.
Dzięki i pozdrawiam.
Artur z Lęborka
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Artur z Lęborka

Chyba sami napisali sobie taką opinię. wszystko co robili przy moim samochodzie było: nieuczciwe (oferta, cena, wykonanie); podejście do mnie jak Klienta - grubiańskie, pozbawione zasadniczej wiedzy obsługi klienta; ciekawe że zawsze pojawiają się usterki, które później nie są potwierdzane przez inne/inny warsztat; JA NIE POLECAM!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: Artur z Lęborka

Jest prawdą, iż wiele "warsztatów samochodowych" nosi tylko taką nazwę, bo z uczciwym i fachowym podejściem do Klienta nie mają nic wspólnego - DOTYCZY TO RÓWNIEŻ PITSOP RENAULT w Gdyni. Nigdy już nie powierzę swojego Initiale Paris w tej firemce, ponieważ:

- są aroganccy
- zawyżają ceny robocze i za części
- demontują części a potem ich nie montują
- źle montują elementy samochodu
- wymieniają ramki przy tablicach na swoje ściągając Twoje
- nie dopowiadają na e-maile
- nie odpowiadają na formularze
- nie znają się na robocie
- nie potrafią naprawiać renówek

NIE WYKONAJĄ NIC DODATKOWO BEZ EKSTRA KASY I ZAWSZE CENY SĄ ZAWYŻONE.

NIE ZROBIĄ NIC ZA DARMO!!!!!!!! WREW TEMU CO TU JEST NAPISANE.

PODEJŚCIE DO KLIENTA:

- arogancja
- brak merytoryki
- marketingowy bełkot to styl wypowiedzi

NIE POLECAM !!!!!!!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 4