JEST TO TYLKO TEORETYK, KTÓRY CHCE SPRZEDAĆ I JAK MOŻNA TO BUBEL ZA MAX KASE I OCZYWIŚCIE JAK SIE ZEPSUJE TO WINA KLIENTA I PADA TEKST : NAJLEPIEJ ZROBIMY EKSPERTYZE ITD. ŻEBYZNIECHEŃCIĆ "JELENIA" DO ROSZCZENIA REKLAMACJI. KUPOWAŁEM OD NIEGO ZAWORY "EMER" , KTÓRE MIAŁY BYĆ SUPER. PO 3-TYGOD PSUŁY SIĘ I TRZEBA BYŁO JE NAPRAWIAĆ BO Z REKLAMACJĄ CIĘŻKO ,A KLIENCI KTÓRYM TO MONTOWAŁEM MIELI GWARACJE ODE MNIE I WSZELKIE NAPRAWY MUSIAŁEM SAM WYKONYWAĆ ,A POWINIENEM TYLKO WYMIENIĆ ZAWÓR NA NOWY . TAK SAMO Z ELEKTRONIKĄ , KTÓRĄ DOPIERO ZAMONTOWAŁEM W SAMOCHODZIE - PO PROSTU BYŁA ZEPSUTA JAK JĄ KUPIŁEM . GDY JĄ PRZYWIOZŁEM Z POWROTEM - TO MOŻE JA ZEPSUŁEM, A MOŻE ANIOŁKI PO AWANTURZE MUSIAŁEM KUPIĆ NOWĄ I CZEKAĆ14-DNI NA REKLAMACJĘ - OCZYWIŚCIE SŁUSZNĄ. JEDNYM SŁOWEM MOTTO FIRMY BRZMI: GWARANCJA OBEJMUJE DO DRZWI POTEM MARTW SIĘ SAM. SERDECZNIE NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!