BRAK TERMINOWOSCI I LEKCEWAZENIE KLIENTA
W lipcu 2009r otrzymałam zamówione w maju 2 okna i jeden parapet a 2-gi parapet ponieważ miał skazę nie został wmontowany. serwisant stwierdził ze wszsystko załatwi w frmie. po 2 tygodniach pojechałam do firmy a Pan zdziwiony ze właśnie u niego powinnam wszystko załatwić.?
Więc to uczyniłam 30 lipca br.Ciągle byłam zbywana ze w "przyszłym togodniu będzie naprawione". Dopiero w połowie września przyjechał przedstawiciel producenta z Ziębic i zdziwiony ze nie wmontowany parapet tak długo u mnie jest. Stwerdzono że w terminie ok 2 tygodni parapet będzie naprawiony.Jest połowa listopada i podobno parapet juz jest w Gdańsku a przedstawiciel firmu Urzędowski na moje telefony ciągle mnie zbywa, jest nieuchwytny lub za każdym razem udziela mi mylnych informacji a ja od połowy lipca mam ogromną dziurę która czeka na wmontowanie nieszczęsnego parapetu.
Więc to uczyniłam 30 lipca br.Ciągle byłam zbywana ze w "przyszłym togodniu będzie naprawione". Dopiero w połowie września przyjechał przedstawiciel producenta z Ziębic i zdziwiony ze nie wmontowany parapet tak długo u mnie jest. Stwerdzono że w terminie ok 2 tygodni parapet będzie naprawiony.Jest połowa listopada i podobno parapet juz jest w Gdańsku a przedstawiciel firmu Urzędowski na moje telefony ciągle mnie zbywa, jest nieuchwytny lub za każdym razem udziela mi mylnych informacji a ja od połowy lipca mam ogromną dziurę która czeka na wmontowanie nieszczęsnego parapetu.