Bardzo ZŁE podejście do pacjenta.

W związku z przeprowadzką na Przymorze i faktem posiadania 2ki dzieci - ta przychodnia okazała się najbliższą mojego nowego miejsca zamieszkania. Ofertę ma szeroką, wielu pediatrów i internistów. Ale w tak NIEPRZYJEMNYM i BEZDUSZNYM miejscu związanym ze "służbą zdrowia" nie byłam nigdy wcześniej. W samej recepcji człowiek spotyka się z bardzo niemiłym i przedmiotowym traktowaniem, nie raz widziałam sytuację gdy ledwo chodząca spokojna babcia prosiła z łzami w oczach o termin - a Panie potrafiły bezczelnie jej odpowiedzieć, że miejsc nie ma i nie będzie, zero słowa "przykro mi" czy chęci pomocy. Poza tym system w przychodni działa w ten sposób, że więcej osób stoi pod drzwiami prosząc o "czy mnie Pan doktor przyjmie" niż jest zarejestrowanych. Słowem - jeśli jest alternatywa - radzę uniknąć tego miejsca. Klimat jak z PRL-u, bardzo źle zarządzana przychodnia, a szkoda bo są w niej jednostkowi lekarze z powołaniem (np. Hanna Węgrzyk)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Bardzo ZŁE podejście do pacjenta.

Pani Węgrzyk jest super, trafiło mi się do niej trafi bo mojej lekarz nie było. Nie wiadomo co mi jest. Postanowiła zrobić mi wszelakie bedania, a reszta lekarzy wypisuje tylko te tabletki po czym po miesiacu wracam i tak chora;/.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Bardzo ZŁE podejście do pacjenta.

Zgadzam się a sczególnie jeśli chodzi o rejestrację.Ostatnio jak ledwo stojąc z temperaturą (a przede mną była tylko jedna Pani)chciałam po wcześniejszej zgodzie lekarza na przyjęcie mnie,poprosic o kartę.Myślałam że krew mnie zaleje,obserwowałam jak nasze panie rejestratorki co chwile wynużały sie z zaplecza i znikały,obsługiwała jedna i to trzy okienka.Gdy w końcu jedna łaskawie wyszła to zapytała sie tylko czy ktos po wyniki nie było chętnych to znowu zniknęła na zapleczu.Za mną robiła sie już kolejka.Potem ktoś chciał wizytę odłatną więc pani rejestratorka musiała nabić na kase.pomyliła sie wiec zawołała pomoc i tak stały we dwie nad tą biedną kasą.Masakra.Mam wrażenie że tym Paniom nie zależy ani na pracy ani na pacjentach.Jak ja jako szef zobaczyłabym takie podejście do pracy odrazu wymieniłabym obsługę.Mój mąż już nie raz zrobił tam awanture aż zachaczyło o kierownika ale widzę że nic się nie zmienia.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0