Bardzo drogo i dobrze

W dniu 09.08.2016 wezwałem Panów do awarii mojej lodówki Ariston. Panowie przyjechali lekko spóźnieni , wymontowali sterownik, zdiagnozowali usterkę, usunęli ją nie informując o kosztach (wylutowanie i wlutowanie komponentu typu opornik lub kondensator). Cała akcja trwała 12 minut. Po wszystkim dowiedziałem się że mam zapłacić 300 zł bo - i tu HIT - nowy sterownik kosztuje 550 zł! Oczywiście żadnego paragonu nie otrzymałem... Za 12 minut pracy dwóch ludzi i część zamienną o wartości max 10 zł zapłaciłem 300 zł. Gdyby wszyscy tak wyceniali swoja pracę to ciekawe ile wziąłby mechanik za wymianę filtra w silniku który przecież może mieć wartość kilkunastu tysięcy złotych. Skandal! Nie polecam bo to jest zwykłe naciąganie klienta. Lodówka oczywiście działa...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Bardzo drogo i dobrze

Zawsze znajdzie się klient któremu coś nie pasuje - ten Pan nie napisał że otrzymał 1 rok gwarancji {jak na nowy moduł} na naszą naprawę - na piśmie , a wyceny za naprawę nie negocjował ; koszt stanowił połowę jak za nowe sterowanie -. więc w czym rzecz ? Naprawa wykonana szybko w miejscu i profesjonalnie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1