Bardzo nieprzyjemna obsługa

Na wstępie, jeden kelner nie był zainteresowany, aby wskazać nam miejsce.
Sami znaleźliśmy dwa wolne stoliki złączone razem, a trzeci osobno w
odległości 50cm. Połączyliśmy je ze sobą, gdyż potrzebne było 8 miejsc.
Po chwili inny kelner, w bardzo nieuprzejmy sposób stwierdził, że nie
wolno przestawiać stolików.
Przywołany manager, nie pytając nas o sytuację, podniesionym głosem stwierdził, że trzeba było czekać, aż ktoś do nas podejdzie. Na moje pytanie czy mamy wyjść z restauracji, zapadła cisza. W taki sposób nie potraktował nas nikt i nigdzie do tej pory.
Zwłaszcza zachowanie managera budzi duże zastrzeżenia. Mogę zrozumieć, że przesunięcie stolika jest niemile widziane, jednak brak
zainteresowania ze strony obsługi nowymi klientami, a zwłaszcza
zwracanie się do nas podniesionym głosem przez managera bez poznania naszej opinii uważam za skandaliczne. Również uśmiechy i widoczne zadowolenie kelnera oraz managera podczas naszego wyjścia było szokujące.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Bardzo nieprzyjemna obsługa

to jest niesamowita historia
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1