Bardzo nieuprzejma rejestratorka – zniechęca do korzystania z usług kliniki

Niegrzeczne potraktowanie mnie przez panią z recepcji skutecznie mnie do kliniki zniechęciło. W głowie mi się nie mieści, że można tak nieuprzejmym tonem zwracać się do klienta i pozwalać sobie na złośliwe komentarze.
Patrząc na to, że problem nieprofesjonalnej obsługi został kilkakrotnie wspomniany we wcześniejszych komentarzach, może warto by było coś z tym zrobić. Szkoda mieć taką wizytówkę.

Samą jakość usług lekarza oceniam dobrze, ale niestety poszukam innego miejsca, gdzie pod każdym względem będę czuła się komfortowo.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 2

Dokladnie mam takie same odczucia, pani rejestratorka juz przez telefon zdazyla mnie zniechecic, kiedy dzwonilam z pytaniem to w tym samym czasie pani mowila cos do kogos innego w ogole mnie nie sluchajac i powtorzyla to kilkukrotnie, dodatkowo mialam wrazenie, ze jest zla, ze w ogole ktos dzwoni, nie potrafila odpowiedziec na proste pytanie dotyczace terminu. Bardzo mocno sie zdziwilam, ze w tak renomowanym miejscu pracuje ktos tak nieprofesjonalny. Tym gorzej, ze minute pozniej zadzwonilam do podobnej kliniki w Gdyni i zostalam potraktowana tak, jak oczekiwalam z pelnym szacunkiem prez bardzo mila pania w rejestracji i tam tez skorzystalam ostatecznie z zabiegu, a wszystko "tylko" dzieki Pani z recepcji :)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2