Bardzo nieuprzejma rejestratorka – zniechęca do korzystania z usług kliniki
Niegrzeczne potraktowanie mnie przez panią z recepcji skutecznie mnie do kliniki zniechęciło. W głowie mi się nie mieści, że można tak nieuprzejmym tonem zwracać się do klienta i pozwalać sobie na złośliwe komentarze.
Patrząc na to, że problem nieprofesjonalnej obsługi został kilkakrotnie wspomniany we wcześniejszych komentarzach, może warto by było coś z tym zrobić. Szkoda mieć taką wizytówkę.
Samą jakość usług lekarza oceniam dobrze, ale niestety poszukam innego miejsca, gdzie pod każdym względem będę czuła się komfortowo.
Patrząc na to, że problem nieprofesjonalnej obsługi został kilkakrotnie wspomniany we wcześniejszych komentarzach, może warto by było coś z tym zrobić. Szkoda mieć taką wizytówkę.
Samą jakość usług lekarza oceniam dobrze, ale niestety poszukam innego miejsca, gdzie pod każdym względem będę czuła się komfortowo.