Bardzo pomocni i życzliwi fachowcy

Nie lubię się rozpisywać w takich miejscach, ale serwisanci Hyundai'a z Gdyni po prostu zasługują na pochwałę i uznanie. Samochód trafił do nich z uszkodzeniami po delikatnej kolizji - serwisanci bardzo szybko i sprawnie pokierowali przebiegiem całej naprawy- od momentu zgłoszenia szkody, poprzez rezerwacje i umówienie terminu, załatwienie we własnym (MARGO) zakresie samochodu zastępczego, wykonanie naprawy w ekspresowym tempie a przy okazji dokładnie czyszcząc i myjąc samochód, o czym nie było mowy i co zrobili dbając zapewne o to, aby ich usługi były na najwyższym poziomie i aby klienci byli zadowoleni z tej marki nie tylko przy zakupie, ale też podczas eksploatacji. Słyszałem różne rzeczy o MARGO, ale od chwili zakupu ja i moja żona możemy mówić o niej a tym bardziej o wszystkich jej pracownikach (z każdego działu, z jakim mieliśmy do czynienia) w samych superlatywach - oby tak dalej! DZIĘKUJEMY!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ale wez sie do nich dodzwoń
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0