Bezinteresowna NIEuprzejmość
Misją firmy jest satysfakcja klienta, ale tlko na papierze. Byłem kilkakrotnie klientem tego sklepu, bez rewelacji, ale i bez uwag, do chwili, kiedy chciałem wymienić uprząż dla psa na mniejszą. Rzecz była nowa, nie używana, dopiero co kupiona i wystarczyło zdjąć z haka jedną i zawiesić drugą, bez żadnych operacji kasowych. Ale nie. Nie było w ogóle dyskusji. Sprzedawczyni stwierdziła, że sklep nie przyjmuje żadnych zwrotów, żadnych wymian i że taka jest "polityka firmy". Fkatycznie, sklep nie ma prawnego obowiązku przyjmowania zwrotów, ale kategoryczna odmowa w każdej sytuacji jest sprzeczna z dobrym obyczajem kupieckim. Jestem rozczarowany, poczułem się zlekceważony i uważam, że należy dla zasady omijać tego typu placówki. Nigdy więcej niczego tam nie kupię, a tę historię opowiadam wszystkim napotkanym właścicielom psów i wszystkim weterynarzom.