Nie polecam,dokładnie jak napisał jeden z przedmówców współpraca z Gestor to Alternatywy4 ale w rzeczywistości nie jest tak zabawnie. Brak kompetencji,kwoty opłat wykazane na E-kartotece nie pokrywają się z tymi w wersji papierowej aroganckie podejście do klienta,po zadaniu mu paru pytań dotyczących naliczonych opłat we wspólnocie dość agresywnie próbował mnie zdyskredytować zwrotami typu „a kim pani w ogóle jest,żeby operować terminami księgowymi?” albo „ja pani wytłumaczę na czym polega różnica w pojęciach własność i współwłasność”.Mam skończone studia wyższe ekonomiczne,2 fakultety ale nie czuję potrzeby prezentowania mu swojego CV żeby móc zadać pytania na temat Wspólnoty,w której mieszkam.Jako właściciel lokalu mam do tego prawo,a jemu zalecam poczytanie ustawy o własności lokali, chociaż w jego zaawansowanym wieku pewnie niewiele z niej zrozumie bądź zapamięta.Najbardziej godne pożałowania są jego zwroty typu „ja pani wytłumaczę.” tłumaczyć to ja mogę jemu a nie on mnie,tyle że szkoda mi na to czasu.