Burzliwe spotkanie kierowców z szefostwem gdańskiego przewoźnika GAiT

Opinie do artykułu: Burzliwe spotkanie kierowców z szefostwem gdańskiego przewoźnika GAiT.
Artykuł na temat: Awarie i wypadki tramwajów


Znów gorąco w spółce Gdańskie Autobusy i Tramwaje. Po ubiegłorocznym proteście, w którym pracownicy domagali się podwyżek, tym razem swoje niezadowolenie wyrażają kierowcy autobusów. Twierdzą, że podwyżki były fikcyjne, narzekają też na trudne warunki pracy, niesprawne autobusy i niewłaściwie układane grafiki. Zarząd spółki odpiera zarzuty. Trudności, na jakie skarżą się pracownicy, tłumaczy "trudną sytuacją na rynku".

W poniedziałek rano w siedzibie GAiT przy Jaśkowej Dolinie ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To nie kwestia PO czy PiS

tylko Polskie dziadostwo i bylejakość oraz nepotyzm i kumplostwo w każdej firmie...
popieram tę opinię 31 nie zgadzam się z tą opinią 3

moje spostrzeżenia

1. Tak jest w każdej firmie gdzie do władzy dobierają się wąsaci krzykacze ze związków zawodowych
2. Kierowcy GAIT-u najwyraźniej się nudzą, stoją na pętli i komentują
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 19

Ale zyski są niemieckie

Ale takiej prostej ekonomi Polak nie chce pojąć
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0

kadra

Skoro brakuje kierowców, to proponuję, by pan prezes wysłał kadrę z biur na kurs prawa jazdy na autobusy. Po co tam tyle pań popijających kawkę/herbatkę w tych biurach?
popieram tę opinię 39 nie zgadzam się z tą opinią 3

Popieram protest kierowców autobusów.

To jest bardzo ciężka i bardzo odpowiedzialna praca. Niejednokrotnie jechałem autobusem i obserwowałem pracę kierowców. Nigdy nie chciałbym być kierowcą autobusu miejskiego.
Współczuję Wam również takiego prezesa.
popieram tę opinię 37 nie zgadzam się z tą opinią 2

Pora na zmiany

Teraz jest nasz czas! Czas pracownika/-ów! czas klienta! A oni dalej (pracodawca/firmy) próbują walczyć i pokazać, że oni rządzą! Ich czas nadszedł! Jeśli teraz my zwykli ludzie, czyli podstawa tego miasta : Pasażerowie i kierowcy bez których komunikacja miejska by nie istniała nie zbierzemy się i razem ramię w ramię niezaczniemy walczyć o Nasze! To cofniemy się do głębokiego PRLu!
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Gyh

J....j sie w mozg h....u .A sam zapier.....autobusem pajacu
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Do komunikacji warszawskiej lata świetlne brakuje. Za przykład brak "zbiorkomu" na ul Rózowej - ta jest tylko dla aut a pasażer niech się przez AL Zwycięstwa męczy. Brak tramwajów i jednocześnie nie liczne buspasy, komunikacja zbiorowa gnije w tych samych korkach co osobówki a to marna zachęta. Ostatni i tak rzadki autobus na Obwodowej po 18 a potem tułaczka przez dolny taras / centrum. Długo by jeszcze wymieniać
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 5

Mój niemiecki samochód psuje sie jakies 2 razy bardziej niż poprzedni japoński

Polskiego nie mam jak sprawdzić bo u Nas nie produkują rodzimych aut
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kierowcy bronić swojej zajezdni bo chce ją sprzedać deweloperowi

Zajezdnia nie jest jego
popieram tę opinię 24 nie zgadzam się z tą opinią 5

Będzie taczka?
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 0

Brak odpowiedzialnosci

Sam odszedłem z GAiT bo za te pieniadze nie da sie żyć. Tramwaje a w szczególnosci 105 sa niesprawne. I trzeba wyjechac bo po premi.
Żart żenada. Brawo p. Lisiecki
popieram tę opinię 25 nie zgadzam się z tą opinią 0

ale zes to wymyślił

z tego co wiem, pieniadze na wynagrodzenie dla renomy idą z mandatów. ZTM im płaci, a następnie ściaga od gapowiczów i tak jest na całym swiecie
Zdaje sobie sprawę, że sam pewnie lepiej byś rozwiązal tę kwestię, szkoda, ze sam nie wystartowałes w przetargu na kontrolę biletów, bo pewnie było by i lepiej i taniej, hahaha
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Kierowca

Uwierz mi ze przez te niewykonane kursy cierpia rowniez kierowcy, ktorzy dostaja gòwn...wypłaty. Ale rozumiem rowniez pasazerow, stanie na przystanku w mrozie jest frustrujace. My kierowcy rowniez nie mamy łatwo oraz nie wszyscy kierowcy sa burakami. To dziala w dwie strony. Pozdrawiam
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0

Autobusy za ponad milion/sztuka

A oni na klucz dla mechaników nie mają. Potem nie dziwne że po kilku latach autobusy i tramwaje działają gorzej jak niemieckie po 20.
Mistrzowie zarządzania
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 1

Za kilka lat samochody autonomiczne zostaną dopracowane...

...połowa kierowców stanie się zbędna
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 8

Dokładnie

2 pary drzwi od biedy wystarczą na jakichś podmiejskich trasach gdzie przystanku są od siebie mocno oddalone. U nas jak się tył zatka to do końca trasy nie wyjdziesz
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ale tłuczek do kartofli...
Ten to na pewno prezesem nie zostanie...
O kurka blaszka, a może właśnie zostanie!!!???
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0