Buty się rozpadły? Warto reklamować towar

Opinie do artykułu: Buty się rozpadły? Warto reklamować towar.

Dopiero interwencja u miejskiego rzecznika praw konsumenta poskutkowała uwzględnieniem reklamacji obuwia, o którą dwukrotnie wnosił nasz czytelnik. W okresie przedświątecznych zakupów takie sytuacje mogą spotkać każdego, dlatego warto wiedzieć, jak się przed nimi uchronić i czego możemy się - jako kupujący - domagać.Sprawa wydawała się banalna. Pan Adam kupił obuwie firmy Lasocki, które miało mu służyć przede wszystkim do chodzenia po biurowych korytarzach. Okazało się jednak, że buty nie ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kupiłem w baktorym w cecece (CCC) buty. włoskie za stówę około - zapadły się po tygodniu!!!

wkurzony kupiłem tam drugie, za 350 zł prawie, skóra, lans drożyzna jakość.. guwno a nie jakość - wnętrze po miesiącu zaczęło się przecierać pękać i odstawać. Bo głupi byłem, że Wojasa nie nabyłem, wcześniej miałem Wojasy 6 lat! - podeszwa się zdarła a się trzymały! A kupując dziwiłem się, czemu dodają zapasowe sznurówki - po 2 latach się przydały.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

I boso

Ogląda gołe cycki za nasze pieniądze......Katolik polski
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 8

drodzy sfrustrowani konsumenci

Czytam i myślę, że opinie na forach zazwyczaj piszą niezadowoleni klienci, ot taki sposób wyładowania. Przecież CCC jest monopolistą na rynku, ma kilkanaście procent udziału w sprzedaży, 1/3 Polski chodzi w ich butach, teraz tez Europa. Nie ma co się dziwić, ze jakiś procent jest niezadowolony, a w przypadku tak dużej sprzedaży ten procent to pewnie milion ludzi. Jednak firma ta ma cały czas wzrosty w sprzedaży, rozwija się, powstają nowe sklepy, widać inwestycje. Może z reklamacjami jest różnie, ale... 1. prawo polskie jest nierzetelne, buty za tą cenę nie mogą mieć dwóch lat na reklamację 2. kiedyś widziałem buty które oburzony, gburowaty,chamski wręcz klient przyniósł do reklamacji... - ludzie wstydu nie macie! 3. o buty trzeba dbać 4. buty powinny odpoczywać, jak ktoś ma jedną parę butów to jego problem. 4. Ja i zona kupujemy buty tam od lat, dwie reklamacje nam odrzucili, z tego w jednej opinia była słuszna (wiemy, ze to była syna wina) a w drugiej wykorzystali nasz brak wiedzy, obiektywnie też się nie dziwie.Prawo trzeba znać (widać, ze na tym forum wiele osób ma z tym problem). Jakość naprawy jest bardzo dobra, żonie zamek wymienili i nową podeszwę zrobili, wszystko w polskiej fabryce, szewc by tego w życiu nie zrobił. Obsługa coraz lepsza, kolekcja na poziomie europejskim. Buty z ekoskóry wytrzymałość, jakość,cena na poziomie wszystkich sieciówek tej klasy (stosunek ceny do jakości!!!!!), buty skórzane w 90% jakoś lepsza, jak wszędzie zdarzają się gorsze modele. Fasony dużo lepsze niż np w Deichmanie. Zatem zastanówcie się czasem:
ile but kosztował, co z nim robiłeś, jak o niego dbałeś, w jakim stanie dostarczasz do reklamacji (zużycie, czystość, zapach...), jak odnosisz się do personelu sklepu(za chamstwo i krzyki też bym z góry odrzucał, na złość)... i pamiętajcie, że te buty są czasem tańsze niż kilo wołowiny. Konsumenci w Polsce w tym całym kapitalizmie bardzo szybko nauczyli się postawy roszczeniowej. Tylko niech przy okazji nie gubią rozsądku i dobrych manier. Sprzedawca też człowiek. Należy go szanować.Inaczej jesteś burakiem!
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 17

CCC beznadzieja!!!

Buty rezleciały się po kilku dniach a a CCC na reklamację odpowiedziało, że niewłaściwie zakładałem i zdejmowałem buty, pseudobuty. Nigdy więcej zakupów nie zrobię w ccc.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

nie opopwiadaj bzdur

już od 2 lat wystarczy znać datę zakupu i nie trzeba mieć paragonu. Sprzedawca ma obowiązek wtedy odszukać czy towar był faktycznie zakupiony tego dnia.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Hmm. Zdarzyło się raz, 6 lat temu, że miałam problem z reklamacją. Kupiłam sandały ze sklepu Div... - takie typowe, do polatania w lecie, wydawały się solidne, stabilne, wygodne. Po 17 dniach użytkowania poszła sprzączka utrzymująca cały but - jak się okazało, był to szajs - plastik. Mimo posiadania ważnej gwarancji, paragonu, kartonika, reklamacji nie chcieli uznać. Bo but był noszony. Znaczy co, miałam je w torebce nosić zamiast na stopach, żeby nie miały śladów użytkowania...?
Reklamację w końcu uznali, po postraszeniu Rzecznikiem Praw Konsumenta, pieniążki oddano.
Od razu po tym zdarzeniu, za nieco wyższą kwotę, kupiłam inne sandały, tym razem z Wojasa. I oprócz lekko startej podeszwy i odrobinę pękającej skóry, but się trzyma jak dziki, nie do zdarcia.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1

Gino Rossi wcale nie lepsze

Ceny coraz wyższe, a jakość denna.
Wnętrze buta w barwionej czarnej skórze, farbuje do tego stopnia, ze przebija przez czarna skarpetkę.
Reklamacji nie uznaje sie. Skóra naturalna ma prawo farbować. Dziwny argument...
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

omijam CCC

Moje buty z CCC rozpadly sie po trzech miesiacach. Reklamowalem ale tez olali moja reklamacje bo ich buty sluza najwidoczniej do postawienia na regale i patrzenia na te dziela sztuki jak sadze, reszta jest zlym uzytkowaniem... Bardzo sie wtedy zirytowalem ale po tym po prostu zmienilem sklep na inny i omijam ten "twor" szerokim lukiem od kilku lat.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

rzeczoznawca?

a gdzie tam niby pieczatka rzeczoznawcy? wyraznie napisane,ze to stanowisko sklepu. ustawa mowi o tym,ze to sklep lub producent wydaje opinie a nie rzeczoznawca.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Kupiłam buty za około 150zł w Filippo, po dwóch dniach pękła podeszwa, oddałam do gwarancji i ją przyjeli. Po tygodniu byly do odbioru, naprawione. Jednak po tygodniu znowu to samo ale teraz już zarządałam zwrotu pieniędzy i problemu nie było. No ale buty kiepskiej jakości...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Lasocki i CCC

Mi w walce również pomógł rzecznik praw konsumenta, i jak mi pani w sklepie powiedziała w tajemnicy to jedyny sposób na udaną reklamację w CCC, ponieważ z góry muszą wszystkie reklamacje w sklepie odrzucać bo wiadomo że mało komu chce się iść do rzecznika i sklep jest zawsze do przodu
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

W tej kwestii polecam szkole baletowa
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

To jest obuwnicza teoria niesprawiedliwosci spolecznej w dzialaniu - bogaty kupi buty za tysiac i przechodzi w nich dziesiec lat, a biedniejszy w tym czasie kupi dziesiec tanszych par, bo co roku sie rozlatuja.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mam Martensy również z Chin.

I powiem Ci, że jakościowo są nadal ekstra. Teraz chodzę w nich już tylko na spacery do lasu ale mają z dobre siedem lat. Zresztą chyba wszystkie "markowe" firmy tam produkują. Rozpierdziuliły mi się z kolei Nike'i, które wytrzymały raptem wakacje, gdzie i tak zakładałem je okazyjnie. Jakiś felerny model z poduszkami powietrznymi w podeszwach - po prostu się przetarły. Muszę je reklamować, ale słyszałem, że TK Maxx (gdzie kupowałem) robi ponoć problemy. Nic - pożiwim, uwidim:-)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nigdy więcej butów z CCC

Nacięłam się dwa razy. Buty rozpadające się po 3 tygodniach zwyczajnego chodzenia. Raz to przypadek - 2 razy to już reguła. Reklamacji oczywiście nie przyjęto, wysuwając idiotyczne powody. Adidasy kupione w Decathlonie za zbliżoną cenę - 3 lata użytkowania.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

haha "my wiemy, że rozwalają się przecież szybciej" :P
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

bo co to za interes

jak klient będzie używał towar 5 lat i więcej ??
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

włoska solidność odpowiada chińskiej

i romskiej
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

ecco są ok

zgadzam sie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1