CURSOR (OEX Grupa OUTSOURCING EXPERTS)- czy ktoś dla nich pracował?

Witam

Mam iść na rozmowę jako hostessa, ale nic o tej firmie nie słyszałam, proszę o opinie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: CURSOR (OEX Grupa OUTSOURCING EXPERTS)- czy ktoś dla nich pracował?

hallo

jak pójdziesz to się dowiesz.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Pracowałam za czasów studencki w weekedny na stanowisku hostessyw tej firmie by sobie dorobić do pensji. Zle nie było, z tego co wiem to stawka sie tam nie zmienia od dłuższego czasu. 8zł na reke.

duże problemy z terminowoscią wypłat (nawet 2 miesiace). w umowie pisza o nawet dłuższym czasie - lepiej dokadnie przeczytac! nie polecam!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wszystko spoko jesli chodzi o atmosfere itd . Babeczka która zajmuje sie rekrutacją jest miła i pomocna . Wszystko było by jak z bajki gdyby nie nieterminowe wypłty wynagrodzenia . Jestem studentką i nawet małe sumy pieniężne mają dla mnie znaczenie a już drugi miesiąc czekam na wypłate 2 stów. Niepolecam

Studentka, tylko 2 stów - co Ty z nimi zrobisz ?? Poszukaj lepiej innej pracy, choć jako hostessa możesz też nieźle zarobić (zależy tylko od ilości czasu jakim dysponujesz i jakości firm, które oferują to stanowisko).

Hej, pracowałem dla nich rok temu, umowa napisała była w taki sposób że gdyby chcieli mogliby mi nic nie zapłacić i nic nie mógłbym zrobić (ale z braku dośw i tak się zgodziłem). Na szczeście z wypłatą spóźnili się tylko ok 2tygodnie... W pracy atmosfera była bardzo ok. Ogólnie z tego co wiem z wypłatami nie ma większego problemu.

Inne tematy z forum

Praca za granicą dla elektryków, ślusarzy, spawaczy (4 odpowiedzi)

Marine Ship Service jest dynamicznie rozwijającą się firmą, poszukujemy pracowników na...

Życie za granicą to też nie bajka... (49 odpowiedzi)

Obserwowałam to forum jeszcze w momencie, kiedy byłam w Polsce i tak jak większość z Was...