Re: Chamski kurier
Odświeżam stary jak węgiel wątek. Stary, ale jary. Krew mnie zalewa nie tylko z powodu chamowatego kuriera, który śmie czynić sobie pod moim adresem różne niemiłe/ironiczne uwagi, ale też aroganckiej gwiazdy "obsługującej" klientów (w tym mnie) w recepcji. Pretensje kuriera, że nie dostosowuję swojego życia do jego harmonogramu, komentarze typu "to już zaczyna być śmieszne", chamskie pouczenia i ogólne lekceważenie. Zwrot nieodebranej przesyłki po 2 rozmowach tel., gdy przepisy mówią o konieczności wykonania trzech prób dostarczenia. Odsyłanie mnie do recepcji oddziału, gdzie bezczelna panienka informuje, że już dawno przesyłka została zwrócona, bo taki jest regulamin i procedura. Dowiedziałam się ponadto i od niej, i od kuriera (do którego wykonałam kolejny tel.), że kurierzy nie mają zielonego pojęcia o tego typu procedurach i nie mogą w związku z tym informować o nich klientów. Świetnie. Przesyłkę wyśle mi nadawca jeszcze raz, zobaczymy, czy dotrze. Jeżeli nie, mój świat się od tego nie zawali ani życie nie ulegnie przerwaniu, natomiast mam szczery zamiar tak tego nie zostawić. Ciekawe tylko, czy poskutkuje.
0
0