Chcesz pracować bezpiecznie

Ludzie chyba czas brać prace tylko taką gdzie płacą tygodniówki to bezpieczne ,jeśli nie to niech sami robią śmieszni biznesmeni no i muszę nadmienić o umowie na ten tydzień pracy. Jeśli pracodawca się wykręca to z góry wiadomo że was przekręci to moja rada . Ja inaczej nie robię tylko tak .
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Chcesz pracować bezpiecznie

W Polsce malo kto placi tygodniowki...
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ja pracuję od 2 lat na czarno i na nie spotkałam się nigdy z czymś takim :)
Na szczęście.

Nie mówię, że takiego procederu nie ma, bo jest, jasne, ale nie każdy to od razu złodziej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie każdy to złodziej, ale Twój pracodawca u którego tyrasz na czarno, to na 100% ZŁODZIEJ
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Oczywiście, ponieważ okrada Państwo i innych podatników.

Dla mnie każda osobiście mi znana firma, która oferuje pracownikowi coś innego niż umowa o pracę na cały etat nie jest godna zaufania nawet w 1 % !

Umowa o pracę na start ! Żadnych okresów próbnych na zleceniu itp. Ktoś co oferuje tego typu okresy próbne, to zwykły naciągacz, wałkarz i oszust. Jak firma jest normalna i normalnie traktuje ludzi, to nie skąpi na odprowadzaniu składek ZUS itp.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 1

do twórcy to ci jeszcze trochę brakuje

i motto na dziś SZKOŁA albo łopata wybór należy do ciebie
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3

Aluzja do mnie ? Absolwent PG, kierunek Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Znajomość 2 języków obcych w moim przypadku...dziękuję, dobranoc, idz się uczyć na "koło" z resocjalizacji.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dzisiaj się liczą znajomości, znajomości i jeszcze raz znajomości, żeby dostać pracę na normalne pieniądze. Oczywiście można mieć szczęście i dostać się bez tego, jednak ilość wakatów nieporównywalnie < w stosunku do chętnych.

PS: Na tzw. "łopatę" też trzeba mieć kumpla w firmie budowlanej żeby załatwił. Natomiast samo sformułowanie "studia lub łopata' mnie śmieszy, ponieważ dzisiaj magistra jest w stanie uzyskać każdy, co potrafi czytać i pisać, więc to żaden wyznacznik, natomiast nie każdy czytający i piszący potrafiłby należycie trzymać łopatę.

bartuś śpij nie pójdziesz do łopaty spoko
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Bartuś nie martw się kiedyś wejdziesz do krainy wiecznego szczęscia w której wszyscy maja białe yarisy,służbowego smartfona i opaleniznę z Hurghady. dobranoc

Zrozumiałem Jesteś socjopatą/socjopatką.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zapewne uważasz, że to bardzo dziwne, iż człowiek ma poczucie własnej wartości i wymaga od Pracodawcy normalnych warunków zatrudnienia.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

bartuś czemu jestes taki niezaradny,znasz 2 języki wsiadaj w samolot
nie licz na dziki kraj

Panie "Bartoszu-twórco", jest Pan mało elastycznym człowiekiem,
z postawą roszczeniową dodatkowo..
Ja z chęcią podejmę umowę-zlecenie, jeśli to pracodawcy ułatwi
i pomoże Mu w ocenie mojej ososby i przydatności do Jego firmy,
a jeśli się dogadamy i ja się sprawdzę,
to umowa o pracę z próbą, później tereminowo lub bez,
a może od razu :)
Ale o tym należy rozmawiać JUŻ na spoktaniu rekrutacyjnym.
Generalizacja jest grożna..., po obu stronach rynku pracy.

Czy gdzieś polecę, czy też nie, czy byłem, czy dopiero będę, to już nie Twoja sprawa, a zdrobniale proszę się zwracać do swoich bliskich, nie jesteśmy na Ty.

Będę mądrzejszy i ustąpię, nie ma sensu prowadzić rozmowy na rynsztokowym poziomie.

PS: Nie odpiszę już w powyższej sprawie, tak więc możesz odpuścić i tak marną ripostę.

na Pana to trzeba mieć wygląd
na razie potrafisz tylko skomleć
i nie chwal sie,ze znasz 2 jezyki bo to dawno standard

Bartuś ja ci nawet dobrze życzę,ale to nie moja wina,że jesteś nieudacznik no ale z taką postawą to ty byś nawet łopatę złamał
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Ale chamstwo i prostactwo, brak słów. Typowo bojowa postawa, gdy się nie posiada ciekawych kontrargumentów, no ale żeby prowadzić rozmowę na poziomie, to trzeba być inteligentnym, oczytanym, elokwentnym, a w twoim przypadku zasób słownictwa jak u tych co pod sklepem piwko piją.

I to nie ja się chwalę znajomością języków, tylko ty szufladkujesz ludzi - wnioskuję po treści "studia lub łopata".

Nie rozumiem po co ta irytacja, chyba kogoś zabolała moja opinia, bo sam zatrudnia pracowników na śmieciowych umowach...

Bartuś przecież ja żartuje z nudów nic do ciebie nie mam
lubie jak ktoś się wścieka
tak napisałem żeby zobaczyć co odpiszesz
powodzenia!

Bartuś zakumasz temat jak zostaniesz przedsiębiorcą

Inne tematy z forum

praca w call center (26 odpowiedzi)

Od jakiegoś czasu szukam pracy jednak bez rezultatu, postanowiłam spróbować w call center-...

Własny biznes do 40 tyś zł (22 odpowiedzi)

Witam macie może jakieś pomysły na własny biznes z budżetem do 40 tyś zł ?? Myślałem nad prostym...

Praca dodatkowa (28 odpowiedzi)

Witam, Czy w Trójmieście jest szansa na znalezienie pracy dodatkowej, takiej abym mógł pracować...