Ciąg dalszy Skargi na NZOZ Stogi Sp. z o.o.

KLIENTÓW” O PRZEPRASZAM PACJENTÓW !! ]. A wystarczyłoby mieć trochę zrozumienia dla pacjentów, dla których wyjazd do przychodni wiąże się z całą wielo-kilometrową wyprawą i oddać te nieszczęsne wyniki do wydania w recepcji lub za niewielkie pieniądze zatrudnić na ten czas jakąś stażystkę lub osobę bezrobotną, ale to już pewnie przekracza kompetencje Pani Bożeny S. kierownika Przechodni NZOZ Stogi Sp. Z o.O.

Tak nawiasem mówiąc nasuwa się pytanie, czy nikt nie czyta komentarzy i opinii, przecież to jest studnia wiedzy w celu usprawnienia pracy w naszych przechodniach, czy potrzeba aż TV aby to kogoś zainteresowało ??



Rozżalony klient, o przepraszam pacjent Przechodni NZOZ „Stogi” Sp o.o.

Edward

E2ed





Do wiadomości;

1 Pomorski Odział Wojewódzki NFZ Gdańsk

2 NZOZ „Stogi” Sp z o.o.

3 trojmiasto.pl
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Ciąg dalszy Skargi na NZOZ Stogi Sp. z o.o.

Niestety, opinii na Trójmiescie decydenci nie czytają, chyba tylko, jeśli portal przed zamieszczeniem przesyła bezpośrednio do ocenianej placówki. Dlatego dobrze, że pismo poszło równocześnie do dyrekcji i nfz.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1