całkowicie zgadzam się z poprzednimi negatywnymi opiniami o OSK. Awarie bardzo często się pojawiają. Brak jakiegokolwiek kontaktu z firmą. Strona www.osk.pl jest stroną "martwą" od paru lat. Ceny usług są chyba najwyższe jakie znam. Rezygnuję z ich usług jak tylko przeprowadzę się do nowego mieszkania,gdzie też mógłbym mieć OSK,a skorzystam z UPC. Znam wielu użytkowników usług OSK i niekt nie jest zadowolony. Ponadto dodam, że nie ma co liczyć na regulaminowe pomniejszenie opłaty za usługę za dni bez Internetu-firma nie jest skłonna oddać ani złotówki mimo, że jest punkt regulaminu mówiący o tym-wymigują się, że awaria wystąpiła nie z ich winy (bo ktoś włamał się do serwerowni, albo przeciął kable itd). Mam podpisaną umowę z OSK i to OSK bezpośrednio odpowiada za brak sygnału (częsty). NIE POLECAM I BARDZO ODRADZAM KOMUKOLWIEK KORZYSTANIE Z USŁUG TEJ FIRMY.Jeśli ktoś jeszcze ma wątpliwości czy skorzystać z ich usług niech zrobi eksperyment-spróbować się połączyć z numerem do pomocy technicznej wymienionym na stronie www.osk.pl