Co za recepcjonistka !!!

Lekarze oraz asystenci bardzo sympatyczni. Leczenie jest sprawe, miłe, profesjonalne. Ale obłsuga na recepcji woła o pomstę do nieba...
Pani, która była 21.06 po południu była strasznie nie miła, wręcz opryskliwa o zwykłym uśmiechu w stronę klienta można pomarzyć... Byłam świdkiem jak odbierała telefony - także z gestem łaski. Szkoda bo recepcja to wizytówka firmy a psuje dobre wrażenie, które robią denstyści :-(
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Co za recepcjonistka !!!

1. Rejestracja.
Nie chciało mi się wierzyć w komentarze na temat pani z rejestracji, ale wkrótce przekonałam się na własnej skórze. I jestem w szoku. Gdybym to ja w ten sposób odnosiła się do pacjentów, mój szef dawno by mnie wyrzucił z pracy.
2. Gabinet:
Stwierdzenie ubytku, którego nie było i nie ma. Zastanawiam się czy to taka polityka firmy, żeby za wszelką cenę naciągnąć klienta?
3. Dentysta a lekarz stomatolog to dwa różne zawody.
To jak porównywać pilota wycieczki z pilotem statków powietrznych.
Dobrze, że przynajmniej nazwa firmy uczciwie mówi co znajduje się w środku.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Co za recepcjonistka !!!

Również uważam, że głównym celem jest naciąganie klienta za wszelką cenę:( Człowiek po wizycie w tym gabinecie może poczuć się oszukany...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0