Cyrk na kółkach

Koordynacja świadczeń to jakaś parodia. Przez to że nie odbierają telefonu trzeba w taki upał tam jechać. Pani pytana w którym pokoju jest kierownik odpowiada że nie pamięta. Poprostu żenada.Sami się nie trzymają terminów a ludzi straszą że mają tylko 30 dni na dostarczenie brakujących dokumentów a jak nie to sprawa nie zostanie wogóle rozpatrzona. Przez to że nikt nie odbiera telefonu musiałam jechać dzisiaj do urzędu i przez to moje małe dziecko doznało przegrzania organizmu.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
W takich sytuacjach warto złożyć skargę na pracownika i działania urzędu.
Jeśli będą wpływać skargi, to to jest szansa, że coś się zmieni. Jeśli ludzie się nie skarżą, to znaczy że wszystko funkcjonuje w urzędzie prawidłowo. A często klienci boją się skarżyć, bo każdemu zależy na dobrych relacjach z paniami z urzędu, myślą, że jak wejdą w konflikt, to ich sprawa zostanie negatywnie rozpatrzona. Ale są też tacy, którzy się nie boją i piszą ponaglenia i skargi i to ich sprawy są szybko i pozytywnie załatwiane, bo każdy klient ma prawo być sprawnie obsłużony.
Radzę Pani, żeby założyć adres na portalu e-puap, przez puap można składać wnioski drogę elektroniczną bez wychodzenia z domu, tak robią osoby niepełnosprawne i schorowane, którym w ogóle ciężko jest się poruszać i wyjść z domu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0