Cześć wszystkim!
Wpisujemy się tutaj, ponieważ chcemy przestrzec wszystkich przyszłych klientów tego serwisu. Jeszcze nigdy nie spotkaliśmy się z takim podejściem do klienta, który powinien być przecież najważniejszy dla przedsiębiorcy... Oddaliśmy do serwisu pompę i wtryski. Po odebraniu pompy i zamontowaniu jej przez mechanika okazało się że nadal jest niesprawna. Po telefonicznym przekazaniu panu B. informacji dotyczącej wyskakującego błędu poinformował mechanika, że błąd ten jest ewidentnym błędem pompy. Po ponownym zawiezieniu pompy na serwis, gdzie sprawdzenie miało potrwać 1 max 2 dni, a trwało cały tydzień pan B. stwierdził, że zawracamy im "d*pĘ", a pompa jest sprawna. Reklamacja nie została uznana i znów musieliśmy zapłacić... Po kolejnym podłączeniu pompy (gdzie niby nic z nią nie robili) okazało się że wszystko działa bez zarzutów (mechanik niczego więcej nie robił tylko czekał na pompę). Nikt nie potrafi zrozumieć dlaczego pompa została rozłożona na części pierwsze, jak twierdzi pan B., żeby sprawdzić ciśnienie. Kilku mechaników bardzo zdziwiło się tym faktem. Wszyscy zgodnie twierdzą, że do tej czynności nie trzeba jej rozkładać! a... zapomnieliśmy dodać, że przy pierwszym serwisie zepsuł się stół serwisowy (o czym zostaliśmy poinformowani po kilkunastu telefonach, kiedy pompa była już oddana na reklamacji) na którym miała być sprawdzana tą nieszczęsna pompa. I co za tym idzie oddano nam pompę, która nie do końca przeszła serwis.
p.s. serdecznie pozdrawiamy pana B., który jest najbardziej "uprzejmym" i "tolerancyjnym" pracownikiem tego serwisu. nie polecamy!!!
p.s. serdecznie pozdrawiamy pana B., który jest najbardziej "uprzejmym" i "tolerancyjnym" pracownikiem tego serwisu. nie polecamy!!!