Czy musisz używać przepustnicy podczas wykonywania zawracania?
Ćwiczę skręcanie na moim Street Triple. Wiele filmów, które oglądam, mówi, że przed wejściem w zakręt należy naciskać pedał gazu i równomiernie przyspieszać w całym zakręcie (używając sprzęgła i tylnego hamulca do modulowania prędkości).
Zastanawiam się jednak, dlaczego konieczne jest stosowanie przepustnicy. Mój rower będzie jechał szybciej, niż bym chciał, zwalniając samo sprzęgło (bez gazu), więc nie do końca rozumiem cel dodawania mu gazu (tylko spowolnienie przez wsunięcie sprzęgła i zaciągnięcie tylnego hamulca).
Czy jest tu coś, czego mi brakuje?
Z góry dziękuję!
Zastanawiam się jednak, dlaczego konieczne jest stosowanie przepustnicy. Mój rower będzie jechał szybciej, niż bym chciał, zwalniając samo sprzęgło (bez gazu), więc nie do końca rozumiem cel dodawania mu gazu (tylko spowolnienie przez wsunięcie sprzęgła i zaciągnięcie tylnego hamulca).
Czy jest tu coś, czego mi brakuje?
Z góry dziękuję!