Diament - luksusowy kaprys czy dobra inwestycja?
Opinie do artykułu: Diament - luksusowy kaprys czy dobra inwestycja?.
O tym, że diamenty są wieczne świat usłyszał po raz pierwszy w 1947 roku. Hasło reklamowe ukute przez De Beers, jedną z największych na świecie firm handlujących diamentami, pozostaje prawdopodobnie najbardziej skuteczną kampanią reklamową w historii. Siedemdziesiąt lat później diamentowa biżuteria jest nie tylko obiektem pożądania wielu kobiet, ale i dobrym pomysłem na zainwestowanie pieniędzy.
Inwestowanie to sztuka, która poza wiedzą wymaga odrobiny szczęścia do właściwego doboru ...
O tym, że diamenty są wieczne świat usłyszał po raz pierwszy w 1947 roku. Hasło reklamowe ukute przez De Beers, jedną z największych na świecie firm handlujących diamentami, pozostaje prawdopodobnie najbardziej skuteczną kampanią reklamową w historii. Siedemdziesiąt lat później diamentowa biżuteria jest nie tylko obiektem pożądania wielu kobiet, ale i dobrym pomysłem na zainwestowanie pieniędzy.
Inwestowanie to sztuka, która poza wiedzą wymaga odrobiny szczęścia do właściwego doboru ...