Dlaczego w slepie Wista nie kupować poważnych rzeczy np komputera
Dlatego że jest dobrze kiedy nic się złego nie zdarzy, miałem pecha i kupiłem uszkodzonego laptopa, bywa chociaż ostatnio coraz częściej i tu zaczynają się schody, najlepiej abym z nowym sprzętem poszedł do serwisu co zrobiłby chyba tylko gamoń, a jak już dochodzę swoich racji i chcę wymiany na nowy w oparciu o ustawę zaczyna się zbywanie natręta, najczęstsza wymówka to: "akurat nie ma tego pana co zajmuje się tą sprawą..." albo opowieści jak to serwis dystrybutora przeciąga sprawę.
Potem nagle w kontakcie z serwisem dystrybutora okazuje się że w ciągu 11 dni sprzęt nie dotarł do nich, jedyna adnotacja w systemie że sklep zamówił kuriera, pytam sklep o numer listu przewozowego, zadzwonić za chwilę i przestają odbierać telefon.
To pracownicy dystrybutora sprzętu doradzili mi abym oddał wadliwy laptop do sklepu i żądał wymiany, zapewniono mnie że sprawa zostanie załatwiona niezwłocznie ale jak tego dokonać kiedy sprzęt nie dotarł do nich, w sklepie opowiadają bajki a laptop jest nie wiadomo gdzie??
Po takich doświadczeniach ten sklep w budynku lotu będę omijał z daleka, co ciekawsze ze sklepem w Jantarze mam lepsze skojarzenia.
Potem nagle w kontakcie z serwisem dystrybutora okazuje się że w ciągu 11 dni sprzęt nie dotarł do nich, jedyna adnotacja w systemie że sklep zamówił kuriera, pytam sklep o numer listu przewozowego, zadzwonić za chwilę i przestają odbierać telefon.
To pracownicy dystrybutora sprzętu doradzili mi abym oddał wadliwy laptop do sklepu i żądał wymiany, zapewniono mnie że sprawa zostanie załatwiona niezwłocznie ale jak tego dokonać kiedy sprzęt nie dotarł do nich, w sklepie opowiadają bajki a laptop jest nie wiadomo gdzie??
Po takich doświadczeniach ten sklep w budynku lotu będę omijał z daleka, co ciekawsze ze sklepem w Jantarze mam lepsze skojarzenia.

