Witam serdecznie w odpowiedzi na zamieszczoną opinię informuję ,że standardowe zabrudzenia czyścimy wg cennika Grouponowego , natomiast za zaniedbania wieloletnie tak jak to miało miejsce w opisywanym przypadku zgodnie z informacją zawartą w treści aplikacji Grouponu proponujemy swoim klientom dopłatę . Mogą przystać na propozycję lub zrezygnować i zwrócić zakupiony kupon grouponu ,ostateczna decyzja należy zawsze do posiadacza kuponu. Dopłata uzasadniona jest najczęściej długością czasu wykonywania usługi oraz ceną środka ,jakiego należy użyć do wyczyszczenia/wyprania przestarzałych zabrudzeń . W odpowiedzi dla pana Józefa podpowiadam ,że ocenie powinna podlegać jakość wykonanej usługi , natomiast odnosząc się do jej ceny można zawsze negocjować a ostatecznie wybrać inny wariant np. Korzystać częściej z myjni samochodowej . Pozdrawiam serdecznie właściciel
0
0