Duże zmiany w Grupie Zdunek

Opinie do artykułu: Duże zmiany w Grupie Zdunek.

Grupa Zdunek nie zwalnia tempa i cały czas się rozwija. Świadczy o tym chociażby sukcesywne odświeżanie salonów należących do firmy. W Gdyni na ostatniej prostej są prace wykończeniowe salonu Renault, a kilka dni temu ruszyła modernizacja obiektu Nissana. Mało tego, lada dzień - również gdyński - salon BMW otrzyma autoryzację M Performance i także przejdzie niezbędną modernizację.

W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy Grupa Zdunek wyremontowała gdańskie salony BMW i Nissana, a ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nareszcie czekałem na ten dzień
popieram tę opinię 19 nie zgadzam się z tą opinią 1

Może przy okazji żarówki do kierunkowskazöw zakupią posiadaczom BMW
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

a we Fiatach by się przydały oparcia do foteli

żeby ich właściciele nie musieli tak kurczowo trzymać kierownicy, ale to I tak nic, w audicach montują leżaki zamiast foteli.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0

i siatkę pod napięciem pod silnikiem ...na kuny i szczury, a VW kable z biokomponentami i aromatami podobnymi do tych co są w wiskas i czapi
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Skad oni maja na to pieniadze?

Jak to jest ze przy sprzedazy aut mozna tyle zarobic? Prosze mi to jakos wyjasnic... Jescze do tego sponsorowanie zuzla. Czy sprzedaz nowych aut jest tak dochodowa? To ja tez chce byc dealerem i sobie zarabiac sprzedajac fajne furki. Ja sam zajmuje sie handlem hobbystycznie ale to glownie same Passaty B5 czasem B6, troche starszych Audi od A3 do A6, jakies Golfy i tego typu popularne auta. Mam nawet plac przed domem postawiony na wyjezdzie z Gdanska.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 27

Drogi Jacku...

Nie ma problemu, bądź i sprzedawaj. Daję Ci moje błogosławieństwo.
popieram tę opinię 17 nie zgadzam się z tą opinią 1

No widocznie się da...

W całej Polsce te salony to potężne gmachy i w sumie to chyba nie kojarzę, żeby coś takiego zbankrutowało/zamknęło się.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 6

K k

Niestety bankrutują w trójmiejskie przykład Groblewskiego , Gajos ,Kmj(przejęty przez Zdunka , Gosk .
Kto zaczol na początku lat 90 to do nich sami pchali się przedstawiciele firm samochodowych pomagali w tworzenia salonów itd .
Wtedy było Ok teraz otworzyćsalon to mega ciężko po pierwsze dobrych sprzedawców , mechaników , i kasę na salony plus na auta bo nikt Ci nie da aut bez zapłaty minimum 40proc wpłaty do tego możesz kredytowanie stoku ale jeżeli gdzieś się posluzgniesz to koniec tak jak u Ciągło i Gośka który wtopiły nie patrząc ile maja aut sprzedanych a fv nie zapłacone nie taki łatwy interes a zarobki na małych autach np świecie to około 1500 zł plus na koniec roku dodatkiem za wyrobienie planu
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 1

Jak będziesz Jacku w branży ponad 40 lat, zaczniesz dużo, dużo skromniej, wytrwasz pomimo mnóstwa przeciwności, stopniowo rozbudowując interes być może też dorobisz się dużych pieniędzy, czego Ci serdecznie życzę.
popieram tę opinię 15 nie zgadzam się z tą opinią 2

po co ??? , wolę dostać posadę w radzie nadzorczej po znajomości i będę miał po roku to co ty po 40 latach
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3

serwis blacharnia przeglądy...

serwis blacharnia przeglądy...
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

To jest wszystko na kredyt.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2

sprzedaż nie.... ale serwis już jest dochodowy. Szczególnie jak się klientów w wała robi. Przecież można zaśpiewać klientowi np. 14 tysięcy za naprawę ( i tu wymieniają co trzeba zrobić). No jak dla Pana zjedziemy do 13 tysięcy. Pojechałem do Bawaria Motors i co??? Okazało się, że za 300 zł dokonali wymiany d*perela
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 5

Nie ma to, jak nachalna reklama Bawaria Motors... W to, ze autoryzowany serwis jest kilkukrotnie droższy niż warsztat przy ulicy to uwierzę, ale róznica między 300 zł a 13000 zł jest tak duża, że ... jestem prawie pewien, ze bajdurzysz.
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0

Roboczo godzina więcej kosztuje.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Wiedza i praca

Trzeba wiedziec jak robic biznes, a nie sprzedawac tylko upustem... poza tym, jakośc, a nie ilość
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

a kto Ci broni
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Siadaj Kulson!

30 baniek na stół i możesz otwierać salon. O ile dostanies autoryzację.
popieram tę opinię 27 nie zgadzam się z tą opinią 1

czy nadal będę mógł kupić auto co spadło z lawety podczas transportu jako nowe, bezwypadkowe ?
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3

Można zarobić. Dowiedz się u "poliszynela" ile producent bierze od dealera a także iule daje kasy na przygotowanie auta do sprzedaży po całej trasie fabryka-salon. No i oczywiście największy zarobek czyli serwis.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3

poliszynel to mi z lewej ręki jadł

w tym samym czasie jak fjordy z prawej
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Fjordy Fokusy zapomniałeś dodać w norweskim Sztokholmie.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2

Pomyślcie. Kto np. w 1990 r mógł zostać autoryzowanym dilerem światowej marki? Kto mógł mieć na to kapitał i kontakty? Przecież nie stoczniowiec czy inny solidarnościowiec. To są zazwyczaj ludzie nomenklatury, którzy stali się z dnia na dzień, jak za dotknięciem różdżki, dużymi biznesmenami. Nie tylko ta branża tak powstawała.
popieram tę opinię 30 nie zgadzam się z tą opinią 11

Ekzaktli. Pewnie. Ofkors. Absolitumła.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 3

odpicowany salon odstrasza od zakupu

tak samo nie korzystam z usług firm, których przedstawiciele przyjeżdżają nową limuzyną. Wiadomo, że ich marża musi być nienaturalnie wysoka, aby na takie rzeczy wydawać tak duże kwoty
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 18

jest wiele aut nowych które podczas transportu - załadunek, rozładunek statku , następnie transportu lawetą pod salon ulegają uszkodzeniu - są one w niższej cenie , nastepnie się je wyklepuje i odmalowuje i już są jak nowe i mniej uwazny klient kupi w normalnej cenie
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 3

Ja też nie lubię przepychu

Jak do mnie przyjechał fachowiec nowym autem z nowymi narzędziami to go pogoniłem, bo stwierdziłęm że zarabia więcej ode mnie. Przyjechał inny gościu passatem b5 ( przedliftowym), miał tylko młotek i kombinerki. Po jego robocie musiałem znowu zadzwonic do tego co przyjechał nowym autem i go przepraszać, dał się na szczęscie uprosic i przyjechał, naprawił piec i fuszerki zrobione przez tamtego, za wszystko oczywiście zapłaciłem. Jaki z tego morał? Jak ktos jest fachowcem i zna sie na tym co robi to też dobrze zarabia.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

czy sprzedawcy sa tam zatrudnieni na dg?
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 0

Zdunek renault gdansk

Więcej sie tam nie pojawię. Amatorzy. Auto na gwarancji. Czułem się jak ofiara naciagaczy.
popieram tę opinię 14 nie zgadzam się z tą opinią 2

to całe reno

to jakaś porażka, sasiad kupił captura 1.2 turbo. Mówi, że ma w tym 120 kuca t a jedzie to jakby połowa zdechła ... Najlepsze jest to, ze w tak małym sanochodziku nie moze zejsc ze spalaniem poniżej dychy ... :-) Ot cały dałnsajzing ...
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 4

zależy jak jeździ

mój kapturek pali 9 w mieście, a go nie oszczędzam. Co z tego że 1.2? Turbo zyje turbo pije. 120 koni pod maską jednak skądś się bierze. Musisz zjarać paliwo by je wykrzesać. Jakbyś miał wolnossące 1.6 to spaliłoby ci tyle samo. Poza tym 10s do stówy przy masie prawie 1200 kg nie powinno dziwić.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2

Fajnie ze sie buduje a jeszcze lepiej ze zatrudnia na zleceniu albo dzialalnosci za psie pieniądze.....firma porazka
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 2

pracownik

powiem krótko : NIE POTWIERDZAM
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

gdyby w polsce bylo utrzciwie

to nikogo nie bylo by stac na takie auta , ale porobiono nieutrzciwe prawo i wszelkiej masci adwokaci , sedziowie , prokuratorzy , czlonkowie rad nadzorczych maja niebotyczne dochody czesto nielegalne i sobie kupuja , a takze ich dzieci , normalny czlowiek sobie moze pomazyc
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 9

Sugerujesz, że jestem nieuczciwy? Przyjdź i powiedz mi to w twarz. Przeszedłem milion przeróżnych kontroli i co? I nic, czysto. Bo nawet w tym kraju można się normalnie dorobić i wcale nie trzeba być politykiem czy prokuratorem z nadania.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 3

Ta pewnie, gangusie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

UCZCIWOŚC

Za to teraz jest uczciwie, pracownik apteki po liceum wzywa na dywanik generałów którzy doświadczenie zdobywali w szeragach NATO, grupa obecnie trzymająca władzę jest najlepszym dowodem na słabość służby zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem psychiatrii.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Szkoda ze konkurencji nie mają

te same samochody w innych regionach Polski można wytargować dużo taniej
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

Sebixy z powiatów: kartuskiego, wejherowskiego i puckiego już się cieszą!

Już za 10lat kupią "nowe" 10 letnie BMW M z polskiego salonu!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1

.

Zdunek niech sie Renault zajmie.
Renault Twingo M-Power. :)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Skad tyle zawisci?

Ludzie, skad Wy sie wzieliscie? Zamiast sie cieszyc, ze bedziemy mieli lepiej wygladajace salony, ze wlasciciel inwestuje zamiast to przerabac na koks, itp., to oczywiscie u nas zawisc. Nie chcecie, to nie kupujcie. Nikt Was nie zmusza.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie modernizujesz salonów

to wypadasz. Importer zabiera licencje i pozostaje serwis u Mietka i komis u Zdzisia. Przykład? KMJ leciało komuną i chyba gdyby nie Zdunek to by nissana w trójmieście nie było.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0