Dziewczyny lubiace tanczyc i imprezy w klubach

Temat dostępny też na forum: Społeczność
Dziewczyny lubiace tanczyc i imprezy w klubach
Witajcie,

Szukam dziewczyn chetnych do wyjscia na imprezy do roznych klubow:) Jestem nowa w trojmiescie I chcialabym poznac nowych znajomych lubiacych imprezy:)
Piszcie dziewczyny!
Czekam:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

...

Stracilam kontakt z dwoma przyjaciolkami z ktorymi zawsze wybieralam sie na impereze, wypady itd. Mozesz powiedziec ile masz lat? Chetnie nawiaze z tb kontakt. Jezeli jestes nowa, moze potrzebujesz pracy, pokoju czy cos w tym stylu? uczysz sie gdzies jeszcze? Pozdrawiam! :))

Hey

Witam,

Ja 26 mam :)Obecnie szukam rowniez pracy,Tez chetnie z toba nawiaze kontakt :)Napisz na moj numer: 692 638 773
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2

Re: Hey

mozesz podac swoj numer?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

hej

Hej ja mieszkam w elblagu i tu nic sie nie dzieje, takze na weekend moge do trojmiasta pojechac i mozemy sie w wakacje jescze wybrac do klubu waszego :))) Pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Dziewczyny lubiace tanczyc i imprezy w klubach

ze tak sie spytam gdzie takie 26 latki chodza na imprezki jakie kluby lubicie najbardziej?

Hej,
ja z koleżankami często wyskakujemy gdzieś razem w weekend, najczęsciej odwiedzamy kluby w Sopocie, chodzimy na plaże i w ogóle lubimy miło czas spędzić po pracy. Mamy 24 lata. Zadzwoń, to coś pomyślimy ;) 500 697 796

Odpowiedz

Mój mail - p.szalik1@autograf.pl
:)

hej hej:)

Czesc "Ew"
Mam 25 lat, wybieram sie jutro do Gdańska na kilka dni,a ze jade sama to poszukuje wlasnie jakiejs kolezanki na wspolne wyjscie. Nie mam w Gdańsku czy trojmiescie nikogo znajomego tak wiec jezeli mialabys ochote i chwile czasu to chetnie spotkalabym sie,gdzies wyskoczyla,napewno interesuje mnie jakies wieczorne wyjscie ;) pozdrawiam i czekam na info:)
P.S wiadomosc ogolnie tez do wszystkich chetnych dziewczyn;)