Kamila - opinia (1) Po znamionach nie ma śladu. Cześć zmian skórnych była usuwana laserem a cześć... Kamila Hania - opinia (1) Skuteczni, empatyczni, niezwykle uprzejmi - nic więcej nie trzeba dodawać.... Hania Natalia - opinia (1) Bardzo profesjonalne i empatyczne podejście do pacjenta :) Natalia
Blaszak - opinia (1) Pomogli a nie musieli a tak na serio, to szczerze polecam. Nie znam się za... Blaszak Marta - opinia (1) Super miejsce, usługi na wysokim poziomie. Co chwile pojawiają się nowe... Marta Asia - opinia (1) Bardzo dziękuję za zajęcie się moją osobą,wszystko zostało bardzo szczególnie... Asia Kasia - opinia (1) Niezwykłe miejsce, gdzie z uśmiechem na twarzy i empatycznym podejściem... Kasia Aga - opinia (1) Naprawdę profesjonalnie, rzeczowo ale po ludzku. Pomimo moje lęku przed... Aga Ola - opinia (1) Niesamowite miejsce, bardzo empatyna Pani Podolog, doskonale efekty po... Ola Wizyta u podologa (1) Byłam u podologia. Bardzo stresowałam się wizytą, bo mam niemiłe... Marta Fachowość i wiedza na najwyższym poziomie (1) Skorzystałam z polecenia kolezanki z usług podologa.Syn miał bardzo duży... Sylwia również dla mężczyzn (1) Byłe ponownie w zeszłym tygodniu na oczyszczaniu twarzy. Fachowo, komfortowo... Mariusz Pełen profesjonalizm (1) Jak najbardziej polecam. Przytulne, ciepłe pomieszczenia, czysto, schludnie.... Ania Sympatyczny gabinet warty polecenia (1) Fajne miejsce. Trafiłam z Groupona na keratynowe prostowanie włosów. Usługa... t. Polecam w 100%! (1) Kompetentnie, profesjonalnie, starannie i przemiło. Naprawdę można się... A. Zdecydowanie polecam :) (1) Wypatrzyłam ten gabinet na trojmiasto.pl, opinie były ok...i całkiem... Magda usługi kosmetyczne (1) Trafiłam do Ecosfery zupełnie przypadkiem, muszę przyznać,że jestem... Żaneta szczerze polecam :-) (1) byłam, zobaczyłam, sprawdziłam i szczerze polecam. Fantastyczna obsługa,... Olga Fachowa obsługa i miła atmosfera (1) W salonie skorzystałam z manicure hybrydowego. Jestem bardzo zadowolona z... Kasia