Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!
kochani, dzięki Wam i co tu napisaliście uwolniłem się w ciągu 1,5 tygodnia od tej chorej umowy:
pod koniec września 2015 zadzwonili z ofertą,mnie nie było w domu, moja mama na którą jest umowa wstępnie sie zgodziła myśląc że zyska, po kliku dniach przyszła umowa której nie odsyłaliśmy podpisanej.
zaznaczę że ostania fakturę przed tym telefonem płaciliśmy na początku września 2015
na początku stycznia przyszła nowa faktura - ta z tą opłatą handlową, włosy mi sie zjeżyły na głowie jak zobaczyłem ile przyjdzie nam przepłacać- przekopałem cały internet, przeczytałem cały temat na Waszym forum, szybka decyzja i nadzieja że mimo tego że nie wysłaliśmy rezygnacji w ciągu 14 dni uda sie z tego wyplątać i tak:
od razu napisałem reklamację poprzez ebok zgodnie z tym co wyżej napisane powołując sie na art.20, wnosząc o anulowanie umowy i korektę faktury, dodatkowo wysłałem e-mail z własnej poczty o tej samej treści do nich
po dwóch dniach udałem sie do powiatowego rzecznika praw konsumenta i zlożyłem u niego wniosek o pomoc w tej sprawie wraz z kopią dokumentów ( rzecznik był jak najbardziej w temacie) :)
po tygodniu od wizyty u rzecznika dziś na mój e-mail Energa przysłała odpowiedż że reklamacja uznana- umowa anulowana:)
po zalogowaniu na ebok widzę nadpłatę po korektach( zwrot za opłatę handlową )
dziękuję Wam
nie dajcie sie i działajcie w temacie- wizyta u rzecznika gwarantuje sukces
1
0