Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Witajcie.Potrzebuję pilnie opinii.Wydzwania o mnie ENERGA z propozycją gwarancji stałej ceny przez 4 lata! Przyjąć?Macie coś takiego podpisanego we wcześniejszych latach? Uważacie,że warto??
popieram tę opinię 26 nie zgadzam się z tą opinią 75

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

czytam dokładnie to forum, widocznie osoba pracująca w mojej miejscowości w biurze ochrony konsumenta ma inteligencję pantofelka
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Instrukcja zerwanie gwarancji stałej ceny

Reklama je zlozylem poprzez ebook energa (tzn. Jestem tam zarejestrowany jako uzytkownik, po zalogowaniu wybralem kontakt/napisz wiadomosc/reklamacje) dodatkowo wszedlem na ich strone i wypelnilem formularz reklamacyjny wklejajac jeszcze raz wszystko to samo. Droga papierwa nic nie wysylalem, nie dzwonilem do nich, wysleme tylko poprzez system elektroniczny tzn. Ebook oraz formularz na ich stronie, zajelo mi to 20 minut, po okolo 3 dniach w systemie ebook byl zwrot kasy za niepelne 4 miechy w wysokosci 61zl Piszcie mnie sie udalo, nie lubie naciagactwa i cwaniactwa
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Trzeba być WYJĄTKOWYM leniem aby nie przeczytać tego forum lub też mieć inteligencję pantofelka..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Mnie Pani w biurze ochrony konsumenta poinformowała,że umowa przysłana na maila jest to nośnik stały i jeżeli nie odstąpiłam od tej umowy w ciągu 14 dni jest to umowa wiążąca.
Czy w taki wypadku mogę skierować do nich taką reklamację?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Instrukcja zerwanie gwarancji stałej ceny

Jak wysłałeś te odstąpienie od umowy listownie czy innym sposobem
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Instrukcja zerwanie gwarancji stałej ceny

Jak ten post wam pomoże wciśnijcie kciuk do góry :)
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0

Instrukcja zerwanie gwarancji stałej ceny

Piotr dzięki, znalazłem ten post na forum GK24, ale ze względu na cisze wyborczą nie mogłem tam Ci podziękować,boś to Ty tam umieścił jako pierwszy. Trzeba sobie pomagać w tych okrutnych, zakłamanych czasach.

Numer ewidencyjny klienta:

REKLAMACJA
Wnosze o anulowanie umowy GWarancja Stalej Ceny i korekty do poprzednich faktur z naliczona oplata handlowa gdyz zgodnie z art. 20 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta nie zawarlem zadnej umowy.

"Art. 20.
1. Jeżeli przedsiębiorca kontaktuje się z konsumentem przez telefon w celu zawarcia umowy na odległość, ma obowiązek na początku rozmowy poinformować konsumenta o tym celu, a ponadto podać identyfikujące go dane oraz dane identyfikujące osobę, w imieniu której telefonuje.

2. Jeżeli przedsiębiorca proponuje konsumentowi zawarcie umowy przez telefon, ma obowiązek potwierdzić treść proponowanej umowy utrwaloną na papierze lub innym trwałym nośniku. Oświadczenie konsumenta o zawarciu umowy jest skuteczne, jeżeli zostało utrwalone na papierze lub innym trwałym nośniku po otrzymaniu potwierdzenia od przedsiębiorcy."

Nie chce skladac zadnego wniosku o odluchanie rozmowy. Umowa jest NIE ZAWARTA, dlatego ze niedopelniony zostal zapis ustepu 2-go artykulu 20-go. Nie potwierdzam warunkow umowy na papierze badz innym nosniku trwalym - nie ma umowy. W zwiazku z tym jezeli nie przystaniecie na moje warunku skladam wniosek do sadu.

Napisałem jeszcze że powodem zerwania ponadto jest nie poinformowanie mnie przez konsultanta o dodatkowym abonamencie pomimo wielokrotnych zapytań.

Z powazaniem

Podziałało, po 3 dniach abonament zwrócono w postaci nadpłaty na koncie, umowę anulowano.
Nadmieniam, telefonicznie naciągneli mnie w maju a pismo wysłałem w pażdzierniku. Oczywiście umowę na maila otrzymałem w czerwcu, więc niby jakiekolwiek terminy o których wspominacie powyżej zawaliłem. Najważniejsze, że się udało z tego wyplątać.
Powodzenia a taką dali mi odpowiedz. :)

"Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie. W odpowiedzi informuję, że odstąpienie zostało zrealizowane." :)
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Też się dałem wrobic na 15 zł miesięcznie dodatkowego kosztu mimo zapewnień że cena nie wzrośnie
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

pracownik Energi ?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Chyba NAGANIACZE Energi wzięli się do pisania! Co Ty człowieku oszczędzasz???? pewnie nie zauważyłeś, że w tej OSZUKAŃCZEJ "pseudopromocji" płacisz więcej o 8gr za 1 kwh. Tak rozumując to oszczędzasz 75 zł bo nie każą Ci płacic kary!!
W tej firmie tęgie głowy myślą jak tu omamić,oszukać, zarobić na kliencie-to się nazywa maksymalizacja zysku.
Kolejny oszołom albo public relation z Energi.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

do Otek
W miejscowości , w której mieszkam niestety nie ma żadnego oddziału
BOK ENERGA , umowa była zawarta telefonicznie. Czy nie orientuje się
Pan , czy pisząc do nich można załatwić to zawieszenie opłaty handlowej?
Do lipca 2015 r. dzwoniłam do nich i pisałam,niestety nic to nie dało.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Bardzo dobre rozwiązanie,sam korzystam i oszczedzam okolo 25 zl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Chętnie pomogę, bo sam miałem problem i sprawę wygrałem. Umowa została anulowana, zwrot niesłusznie naliczonej opłaty handlowej i przeprosiny ze strony firmy "Energa". Proszę napisać reklamację o następującej treści:
ENERGA- OBRÓT SA
Al.Grunwaldzka 472
80-309 Gdańsk

REKLAMACJA
Zwracam się z reklamacją na wystawioną fakturę VAT o nr. (podać nr. faktury). Na fakturze naliczona została Opłata handlowa, jak rozumiem jest to opłata za gwarancję stałej ceny energii. Nie wyrażałem zgody, jak też nie podpisywałem żadnego aneksu do dotychczasowej umowy, dlatego wnoszę o nienaliczanie mi dodatkowych opłat tego typu na przyszłych fakturach, oraz wnioskuję o korektę przedmiotowej faktury, mającej na celu usunięcie z niej bezpodstawnie naliczonej opłaty handlowej. W dniu 14.07.2015r. przeprowadziłem rozmowę telefoniczną z Waszym konsultantem. Jednak zgodnie z art. 20 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta nie jest ona elementem wiążącym w umowie. Dla jasności przedstawiam treść ustawy:
Ustawa z dnia 30.05.2014r.o prawach konsumenta:
Art.20
1.Jeżeli przedsiębiorca kontaktuje się z konsumentem przez telefon w celu zawarcia umowy na odległość, ma obowiązek na początku rozmowy poinformować konsumenta o tym celu, a ponadto podać identyfikujące go dane, oraz dane identyfikujące osobę, w imieniu ktorej telefonuje.
2.Jeżeli przedsiębiorca proponuje konsumentowi zawarcie umowy przez telefon, ma obowiązek potwierdzić treść proponowanej umowy utrwaloną na papierze lub innym trwałym nośniku. Oświadczenie konsumenta o zawarciu umowy jest skuteczne, jeżeli zostało utrwalone na papierze lub innym trwałym nośniku po otrzymaniu potwierdzenia od przedsiębiorcy.
Jeżeli stanowisko Państwa w tej sprawie będzie negatywne, moim następnym krokiem będzie powiadomienie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o nieprawidłowościach, oraz złożenie wniosku do Sądu. Swoją postawą naruszacie obowiązujące prawo. Proszę o nieprzytaczanie rozmowy z dnia 14.07.2015r którą przeprowadziłem z Waszym konsultantem., gdyż nie jest ona zgodnie z art. 20 ust.2 ustawy o prawach konsumenta elementem wiążącym w umowie. UMOWA JEST NIEZAWARTA, dlatego że niedopełniony został zapis ustępu 2-go artykułu 20-go wymienionej przeze mnie ustawy. Nie potwierdziłem warunków umowy na papierze (lub innym nośniku trwałym) = nie ma zatem umowy.
Biorąc pod uwagę powyższe reklamacja jest zasadna.
Z poważaniem:
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Ja zawarłem umowę w maju więc myślę ze termin zawarcia nie ma tu znaczenia. We wcześniejszym wpisie podałem ramy czasowe trwania tej "promocji"" Do 31 grudnia każdy z poszkodowanych może BOK takie zawieszenie podpisać powołując się na formularz którego pełną nazwę podałem wyżej. ich biura są czynne od 9tej i rano(Gdynia) nie ma takich kolejek jak popołudniu:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

do Otek
A jak jest w wypadku kiedy umowa na gwarancję stałej ceny była zawarta w kwietniu 2015 roku? czy też można ubiegać się o zawieszenie opłaty handlowej?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

A możesz powiedzieć mi jaki był czas oczekiwania na odpowiedź zwrotną ? Po jakim czasie odpisali na Twojego e-maila ?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Drodzy forumowicze.Mam dobrą wiadomość dla wszystkich którzy mają naliczaną opłatę handlową.

Można ją zawiesić!!!!!!

Byłem dzisiaj w BOK Energa w zupełnie innym temacie ale nie omieszkałem wyrazić swojego rozczarowania firmą w związku z tą opłatą. Pani ładna sama od siebie poinformowała że od dwóch tygodni maja promocje do taryfy Gwarancja stałej ceny. Powiedziałem jej że chyba mnie nie interesuje już żadna ich promocja ale że pani nalegała to posłuchałem.
Więc tak
Po podpisaniu załacznika nr1 do regulaminu promocji do oferty Gwarancji stałej ceny (okres promocji od 24,09,2015 do 31,12,2015)
w ramach wariantu 33
opłata handlowa została mi zawieszona do 1,01,2019 a umowę mam zawartą do 31,12,2019 czyli opłatę będę płacił tylko przez rok i to prawdopodobnie będzie wtedy nawet zasadne:)
Polecam odwiedziny w BOK ENERGA gdyż w tych okolicznościach nawet buzia się sama uśmiecha.
Widać też że chyba zrozumieli że wizerunkowo dla firmy ta promocja nie była najbardziej fortunna skoro skłonni są teraz zawieszać tą haniebną opłatę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Rzecznik po rozmowie z nami i skierowanym do niego piśmie, objął naszą stronę. Po 2 tyg. dostaliśmy z ENERGII faktury korygujące i list od Rzecznika z odpowiedzią ENERGII odnośnie zrezygnowania przez nas z tej jakże "cudownej umowy", bez żadnych dodatkowych kosztów. Tak jakby to była zwykła rezygnacja. Najpierw próbowaliśmy "po dobroci" pisząc reklamacje, ale się nie udało i trzeba było wziąć sprawę w swoje ręce. Plusem było to, że nic na papierze nie podpisywaliśmy ani nie wysyłaliśmy mailowo :)

POWODZENIA! Wam też się uda wygrać z tymi oszustami :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Bo byłas u jakiegoś osobnika nie znającego prawa !
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!

Gratulacje stefek zwycięstwa ! Daj znać jak znajdziesaz tańszą firmę od energa !
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum

Ile płaciliście za schody samonośne ? (33 odpowiedzi)

Witam, Będę potrzebować schodów do domu, zastanawiam się jaką opcję wybrać. Są to schody w...

Kredyty na mieszkanie (43 odpowiedzi)

Hey powidzcie mi czy korzystaliście z usług pośredników kredytowych jeżeli tak to jakich...

jakie ogrzewanie domu? (95 odpowiedzi)

Czy mozecie podzielic sie Waszym doswiadczeniem w zakresie ogrzewania domu? Dom bedzie mial...