Re: Energa - gwarancja stałej ceny - pilna prośba o opinię!!
Szanowna Pani,
dziękuję za zgłoszenie. W odpowiedzi informuję, że z danych znajdujących się w systemie wynika, iż zawarła Pani umowę na Gwarancję Stałej Ceny od 01.04.2015 do 31.12.2019. Jeśli umowa byla zawarta telefonicznie to nie ma konieczności podpisywania aneksu.
Oplata handlowa jest naliczana zgodnie z cennikiem oferty Gwarancja Stałej Ceny i nie ma podstaw do anulowania jej.
Z poważaniem
*************
Konsultant
___________________________________________________________________________
Proszę Państwa zgodnie z art. 20 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta nie zawarłam z Państwem żadnej umowy na "Gwarancje Stałej Ceny",dlatego proszę jeszcze raz o rozpatrzenie mojej reklamacji,tym razem w świetle obowiązującego prawa.
Jeżeli Państwa stanowisko w tej sprawie nie ulegnie zmianie,moim następnym krokiem będzie powiadomienie UOKIK o nieprawidłowościach.
Z poważaniem
*************************
___________________________________________________________________________
W dniu 2015-07-10 o 10:15, ebok@energa.pl pisze:
Szanowna Pani,
dziękuję za zgłoszenie. W odpowiedzi uprzejmie informuję, że rozmowa telefoniczna z Panią odbyła się w dniu 28.03.2015 w sprawie umowy Gwarancja Stałej Ceny, podczas rozmowy została Pani poinformowana o warunkach oferty i ją Pani zaakceptowała.
Z poważaniem
*****************
Pełnomocnik
__________________________________________________________________
Po raz ostatni informuję Państwa iż naruszacie swoją postawą obowiązujące prawo,proszę o nie przytaczanie rozmowy telefonicznej z dnia 28.03.2015 gdyż nie jest ona zgodnie z art. 20 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta elementem wiążącym w umowie,którą się Państwo próbujecie podeprzeć aby odmówić reklamacji.
Dla jasności przedstawiam treść ustawy,która widocznie do Państwa nie potrafi dotrzeć:
Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
"Art. 20.
1. Jeżeli przedsiębiorca kontaktuje się z konsumentem przez telefon w celu zawarcia umowy na odległość, ma obowiązek na początku rozmowy poinformować konsumenta o tym celu, a ponadto podać identyfikujące go dane oraz dane identyfikujące osobę, w imieniu której telefonuje.
2. Jeżeli przedsiębiorca proponuje konsumentowi zawarcie umowy przez telefon, ma obowiązek potwierdzić treść proponowanej umowy utrwaloną na papierze lub innym trwałym nośniku. Oświadczenie konsumenta o zawarciu umowy jest skuteczne, jeżeli zostało utrwalone na papierze lub innym trwałym nośniku po otrzymaniu potwierdzenia od przedsiębiorcy."
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią sprawę zgłaszam do odpowiednich instytucji.
Z poważaniem
****************************
__________________________________________________________
W dniu 2015-07-11 o 09:38, ebok@energa.pl pisze:
Szanowna Pani,
dziękuję za zgłoszenie. W odpowiedzi informuję, że jeśli ma Pani wątpliwości co do procesu zawarcia umowy może Pani złożyć wniosek o odsłuchanie Pani rozmowy przeprowadzonej z konsultantem. Na tej podstawie zostanie zweryfikowana poprawność jej zawarcia
Z poważaniem
***********************
Konsultant
______________________________________________________________________
Proszę Państwa nie będę składała żadnego wniosku na odsłuchanie rozmowy,jedyny wniosek jaki w tej sprawie mogę złożyć to wniosek do sądu.
Napiszę to jeszcze raz UMOWA JEST NIEZAWARTA ,dlatego że niedopełniony został zapis ustępu 2-go artykułu 20-go wymienionej przeze mnie ustawy.
Nie wiem czego Państwo nie potraficie zrozumieć.Korespondencja z Państwem przypomina mi grę w pomidora :-) (delikatnie rzecz ujmując).
PODSUMOWUJĄC
nie potwierdziłam warunków umowy na papierze(lub innym nośniku trwałym) = nie ma umowy
Biorąc pod uwagę powyższe reklamacja jest zasadna.
Z poważaniem
**************************
__________________________________________________________________
Szanowna Pani,
dziękuję za zgłoszenie. W odpowiedzi informuję, że umowa związana z ofertą Gwarancja Stałej Ceny została anulowana na Pani koncie nr ********** w systemie bilingowym.
Z poważaniem
*******************
Pełnomocnik
6
0