Fatalny kontakt i niemiła obsługa

Niestety jeśli chodzi o obsługę to moja opinia pokrywa się z większością w 100%. Sytuacja w której osoby reprezentujące firmę zachowują się w sposób lekceważący jest dla mnie niedopuszczalna. Pani M. zajmująca się sprzedażą powinna odbyć szkolenie z zakresu: na początku jak zachowywać się w obecności Klienta, a następnie jak rozmawiać z Klientem. Ogromny kłopot z terminowością, kontaktem, dokumentami. Aktualnie po kilku miesiącach rozmów z biurem w Gdańsku nie mogę powiedzieć nic miłego. Jestem tak zniesmaczona, że zastanawiam się nad rezygnacją z mieszkania - o którym marzyłam. pb górski potrzebujecie do pracy osób kompetentnych inaczej nawet cena, lokalizacja i jakość mieszkań nie będzie zachęcała Klientów do kupna.
popieram tę opinię 25 nie zgadzam się z tą opinią 2

Czy deweloper ma coś do dodania od siebie w tym temacie? Powinien zdobyć się na jakąś odpowiedź na tą opinię.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0