Gdańsk wynajmie 48 autobusów na 8 lat

Opinie do artykułu: Gdańsk wynajmie 48 autobusów na 8 lat.
Artykuł na temat: Przetargi GAiT

Miejski przewoźnik ogłosił właśnie przetarg, który dotyczy nie zakupu, a najmu nowych autobusów. Kontrakt na 48 sztuk pojazdów ma obowiązywać przez 8 lat począwszy od 2020 roku. - Dzięki temu skupimy się na przewożeniu pasażerów, a nie utrzymywaniu pojazdów - mówi Maciej Lisicki, prezes GAiT.

Zamówienie dotyczy 48 autobusów miejskich, w tym:

29 standardowych,
13 przegubowych
6 typu midi.
Wszystkie muszą być fabrycznie nowe i niskopodłogowe.

W dodatku ...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Słabe! Miasto zleca zarządowi komunikacji, zarząd przewoźnikowi, przewoźnik wypożyczalni, wypożyczalnia Romanowi...

A autobus jak nie wyjdzie tak nie wyjedzie na poranny kurs!
popieram tę opinię 13 nie zgadzam się z tą opinią 5

Na pewno już producent zadba o swój interes.

Choćby przez konieczność regularnych przeglądów, ubezpieczenia na wysokim poziomie.
Ale masz rację: Po co właściwe jeszcze GAiT wtedy? Jeszcze kierowcy z zewnętrznych firm i właściwie tylko przetargami będą się zajmowali. Można od razu zlikwidować
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 2

po co utrzymywać tylko zarządców, skoro tylko biorą kasę i zlecają outsourcing :-) taka firma to wydmuszka, do pracy wnoszą tylko garnitury

Jednak ma się większy wpływ na działanie firmy jak masz mechaników u siebie niż na zleceniu,
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 2

taa, to może co roku wymieniaj ;)
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 7

jasne, że nie. inaczej żaden producent nie stanąłby do przetargu.

Leasingować autobusy, żeby na nich tracić?
Zresztą żaden jeszcze nie stanął swoją drogą. To jest dziwaczny zwyczaj reklamować sam fakt ogłoszenia przetargu. Budyniowa wyborcza propaganda
popieram tę opinię 12 nie zgadzam się z tą opinią 2

gościu, żartujesz sobie myśląc, że jakiś producent pójdzie na to, żeby zrobić leasing tańszym od kupna.

Po prostu nie ma to sensu.
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 4

Kogo chcesz przekonać swoją nędzną tautologią?

Jeżeli w dłuższej perspektywie zapłacimy x więcej - bo leasing pojazdów jest droższy niż ich zakup, to w końcu kogo będzie to drożej kosztowało? Dodatkowo leasingowanie pojazdów jest droższe w obsłudze - konieczność opłacania określonego ubezpieczenia, napraw w autoryzowanych warsztatach. Dodatkowo większa uciążliwość, bo serwis nigdy nie jest na "teraz".
Krótkowzroczność jako naczelna cnota leminga.
I czy naprawdę jesteś taki głupiutki, żeby uważać, że jedyny sposób, w jaki miasto może sięgnąć do twojej kieszeni są podwyżki biletów? A jeżeli np. GAiT sprzeda swoje tereny deweloperowi i wyda je na nieopłacalną formę zapewnienia taboru, to kto według ciebie za to płaci? A jeżeli GAiT w wyniku swoich działań zwolni iluś pracowników, to kto poniesie koszt tego, że znajdą się na bezrobociu?
popieram tę opinię 22 nie zgadzam się z tą opinią 18

leasing ciężarówek jest znacznie dłuższy, nie tylko nowych

W umowie pewnie nie będzie zapisu, ze w ciągu 8 lat nie mogą wymieniać na nowe.. to wszystko zalezy od kosztów kredytów, kosztów obsługi i .... podatków
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 3

A ja się pytam, kto malował te 14 mercedesów z kwietnia?

Czyżby farba w GAiT się kończyła? Zamiast szerokiego czerwonego pasa na dole, jest bardzo wąski.
I jeszcze kilmę na dachu mazneli na czerwono.
Wyglądają prawie jak reszta...
popieram tę opinię 22 nie zgadzam się z tą opinią 0

Chciałbyś

żeby komunikacja miejska w Gdańsku była na takim poziomie jak w Gdyni.
popieram tę opinię 21 nie zgadzam się z tą opinią 5

swiat idzie do przodu!

Po co utrzymywac dzial mechankow, skoro mozna zarzadac od dostawy natychmiastowe podstawienie kolejnego autobusu
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 7

podążamy za wspólczesnym... nie , no kabareton

to niszczenie publicznego transportu- to " nowoczesny trynd"
codzienne awarie- to taka awangarda
jakiego mamy nowoczesnego prezesika! no nie oceniony, nie doceniony

tak jak rewolucje czynszowe- ludziska się na nim nie poznali
popieram tę opinię 18 nie zgadzam się z tą opinią 2

usłyszał, że trafikar jest w modzie

więc wpadł na pomysł trafibusów XD
popieram tę opinię 22 nie zgadzam się z tą opinią 1

dlatego nie, że nie mają kierowców

bo tych, co mają traktują jak niewolników

a ci niewolnicy odkuwają to sobie na pasażerach, vide ostatnie wywalenie matki z dziećmi z autobusu
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2

Ukrainiec?

Czy ruski?
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 3

brawo, wreszcie dotarlo!

miejski przewoznik powinien sie zajmowac przewozeniem, a nie utrzymywaniem autobusow!
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 29

czyli co? powstanie druga firma? bo kto prowadzi wypozyczalnie autobusów do tego nowych+ serwisowanie

kurczę o co....

nie tu musi być zmiana totalna!
popieram tę opinię 25 nie zgadzam się z tą opinią 1