Gdzie osiągnąć maksymalną prędkość w Houston w Teksasie?

Nie chcę się ścigać, po prostu chcę kilka razy osiągnąć maksymalną prędkość na moim nowym rowerze. Legalnie, ponieważ jestem kierowcą ciężarówki i nie chcę zrujnować mojego MVR. Tor żużlowy Gulf Coast nie wydaje się otwarty dla publiczności. Nie znam żadnych członków w MHR, więc nie mogę gościć członka. Uważam, że żużel GrandSport jest najlepszą opcją, aby spróbować. Wiem, że to tor z zakrętami, ale czy jest na nim część, na której możliwa jest maksymalna prędkość? Wygląda na to, że mają zdjęcie toru z dwoma prostymi, ale nie mam pojęcia, jak długie są te proste. Ich strona internetowa mówi, że ich większy tor jest zamknięty z powodu budowy. Czy wystarczyłby mniejszy tor? Czy jest lepsze miejsce, do którego powinienem zajrzeć? Jestem w Baytown, więc najdalej pojadę, żeby to wypróbować, to Katy, Beaumont, Freeport i Conroe.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Re: Gdzie osiągnąć maksymalną prędkość w Houston w Teksasie?

Co za bełkot ,to chyba jakieś boty piszą...?!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Nie chcę się ścigać, po prostu chcę kilka razy osiągnąć maksymalną prędkość na moim nowym rowerze. Legalnie, ponieważ jestem kierowcą ciężarówki i nie chcę zrujnować mojego MVR. Tor żużlowy Gulf Coast nie wydaje się otwarty dla publiczności. Nie znam żadnych członków w MHR, więc nie mogę gościć członka. Uważam, że żużel GrandSport jest najlepszą opcją, aby spróbować. Wiem, że to tor z zakrętami, ale czy jest na nim część, na której możliwa jest maksymalna prędkość? Wygląda na to, że mają zdjęcie toru z dwoma prostymi, ale nie mam pojęcia, jak długie są te proste. Ich strona internetowa mówi, że ich większy tor jest zamknięty z powodu budowy. Czy wystarczyłby mniejszy tor? Czy jest lepsze miejsce, do którego powinienem zajrzeć? Jestem w Baytown, więc najdalej pojadę, żeby to wypróbować, to Katy, Beaumont, Freeport i Conroe.
https://19216801.onl/ https://routerlogin.uno/
I got this,..