H-35

Liczę ze zbierzemy się w kupę i zaczniemy delikatne przygotowania do H-35
Ja startuje pierwszy raz mam doświadczenie dotyczące marszów biegów na orientacje ,pokonywania swoich słabości ale w harpagonie debiutuje – proponuje delikatnie się poznać na stronach forum a na starcie grabę ścisnąć .Bo przecież warto mieć kumpli w całym kraju
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Re: H-35

no to graba....

MARCHEWA napisał(a):
> proponuje delikatnie się poznać
> na stronach forum a na starcie grabę ścisnąć .Bo przecież
> warto mieć kumpli w całym kraju

Marchewa, patrzyłeś ilu było uczestników ostatnio? Jak będziesz chciał wszystkim grabę ścisnąć to przyjdzie Tobie pojawic sie na starcie pare godzin szybciej ;D

Ja też będę pierwszy raz, nie mam doświadczenia, ale staram się co weekend robić trasę po 50km, mam nadzieje, że będzie dobrze:)

Ps: Nie wiecie przypadkiem iloma osobami może maxymalnie opiekować się jeden opiekun?

o jakich opiekunach mowisz

Wydaje mi sie, ze nie ma jakiejs okreslonej liczby.. byle tylko byś był cały czas przy swoich "podopiecznych" zdażały sie sytuacje, że z lasu zostały zwożone osoby które były pod czyjąś opieką, lecz "opiekun" poszedl sobie dalej bez niego :)) Mam nadzieje ze tak nie bedzie w Twoim przypadku :)

aaaa jesli ci chodziz o przewodnika to stary wejdziesz komus na ogon i do mety dobiegniesz tym bardziej ze co wikend 50 robisz ..tylko zależy w jakim tempie...

Mowa o osobach niepełnoletnich, czy jak?:)

Tak, chodzi o niepełnoletnich, jest kilku chętnych. A jaką częśc trasy wybieracie na odpoczynek? Myślicie, że po 60km to dobry moment? Czy są jakieś ograniczenia co do środków nawigacji, to znaczy, czy można używać GPS (wątpie, ale można zapytać), kompasu elektronicznego itp.

languser napisał(a):
> Czy są jakieś ograniczenia co do środków
> nawigacji, to znaczy, czy można używać GPS (wątpie, ale można
> zapytać), kompasu elektronicznego itp.